کدخبر :205948 پرینت
15 دی 1396 - 20:38

در واکنش به مطلب اخیر عبدالصمد خرم آبادی؛

تاکید "آذری جهرمی" بر تلاش برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، همراه با ایجاد فضای مناسب برای اشتغال (+فیلم)

"در چهارسال گذشته - همواره - ضمن رعایت دقیق اصول فرهنگی ایرانی اسلامی، برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، تلاش کرده ایم. برنامه دولت تدبیر و امید نیز بر توسعه همین فضا و رونق کسب و کارهای نوپا است".

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش از حضور در سکان مدیریت وزارت ارتباطات و در مناظره‌ی تلویزیونی با عبدالصمد خرم آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بر این نکته تاکید داشت که "در چهارسال گذشته - همواره - ضمن رعایت دقیق اصول فرهنگی ایرانی اسلامی، برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، تلاش کرده ایم. برنامه دولت تدبیر و امید نیز بر توسعه همین فضا و رونق کسب و کارهای نوپا است". (لینک)

گفتنی است؛ عبدالصمد خرم آبادی امروز با انتشار مطلبی در کانال شخصی اش در نرم افزار سروش تاکید کرد: "دستور مسدود سازی تمام کانال های تلگرامی که در چند روز اخیر دعوت به خشونت و ترور و اغتشاش می کردند از مدت ها قبل توسط مراجع قضایی صادر و به وزیر وقت ارتباطات ابلاغ شده بود ولی متاسفانه اقدام موثری به عمل نیامد. به لحاظ اهمیتی که سازماندهی و برنامه‌ریزی دشمنان در تلگرام داشت اوایل سال 1396 این موضوع را رسانه ای کردم و بارها اعلام کردم حدود 8 هزار از 500 هزار کانال در شبکه اجتماعی تلگرام علیه امنیت کشور و مقدسات اسلامی و عفت و اخلاق عمومی در حال فعالیت بوده و مشغول سازماندهی و تخریب کشور در فضای مجازی هستند اما متاسفانه هم وزیر سابق و هم وزیر لاحق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل اجرای دستورات مقاومت کردند". (لینک)

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

درود بر وزیر توانمند ایران کوروش پرور جناب آذری

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.