کدخبر :188206 پرینت
29 خرداد 1395 - 18:10

تشکر گوگل از مادربزرگ 86 ساله‌ی جنجالی! (+عکس)

یک مادربزرگ 86 انگلیسی، با شیوه‌ی خاصش در جست وجوی گوگل، جنجالی در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نوه‌ی May Ashworth، وقتی رایانه‌ی او را باز کرد، متوجه مساله ای شد که نتوانست از انتشار آن در صفحه‌ی توئیترش خودداری کند.

این مادربزرگ 86 ساله هر بار که واژه ای را در گوگل جست وجو می کرد، در ابتدای جمله‌ی جست وجو از واژه‌ی "لطفاً" و در انتهای جمله از "متشکرم" استفاده می کرد، تا ادب و احترام را رعایت کرده باشد.

انتشار عکس صفحه‌ی مانیتور این مادربزرگ انگلیسی، توسط "بین جان" سبب 11 هزار بار بازنشر آن شد.

در این عکس، مادربزرگ انگلیسی، در پی دریافت معادل انگلیسی شماره ای رومی بود به همین منظور نوشت: MCMXCVIII و پس از آن، با تمام احترام از واژه های لطفا و متشکرم استفاده کرد.

جست وجوگر گوگل با اطلاع از شهرت ماجرای این مادربزرگ، در اقدامی بی سابقه هم در صفحه‌ی جهانی گوگل و هم در صفحه‌ی انگلیسی در توئیتر، اخلاق این مادربزرگ انگلیسی را ستود و از او قدردانی کرد.

جست وجوگر گوگل خطاب به مادربزرگ انگلیسی نوشت: در جهانی که در آن بیلیون ها جست وجو صورت می گیرد، تنها جست وجوی تو، لبخند را بر لبان ما نشاند.

جست وجوگر گوگل آن گاه با زبان طنز، در پاسخ به جست وجوی مادربزرگ نوشت: جواب سوال شما می شود "1998" و ما نیز از شما متشکریم.

به گفته‌ی نوه‌ی این مادربزرگ، او گمان می کرد که جست وجوی گوگل توسط یک پرسنل صورت می گیرد به همین سبب ترجیح داد با شخص جست وجوگر مودبانه رفتار کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.