کدخبر :186364 پرینت
03 اردیبهشت 1395 - 14:38

ارجحیت مشتری مداری بر منافع ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در رایتل

پیامک‌های تبلیغاتی جدا از بحث محتوایی، چالش‌های متعددی را برای کاربران ایجاد کرده‌است که شاید یکی از جدی ترین آنها مزاحمتی است که برای مشترکین به همراه دارد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، اگرچه مدتی است بر اساس مقررات ابلاغی از ساعت 20 به بعد، اپراتورهای تلفن همراه مجاز به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نیستند، اما این روند در طول روز نیز عاری از مزاحمت نبوده و کاربران را به تنگ می آورد.

در همین راستا، فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی همه اپراتورهای موبایل یکسان شده است و مشترکان با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ و یا شماره‌گیری #۸۰۰* می‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه شوند.

البته در این زمینه تنها رایتل به جز برخی موارد، پیامک تبلیغاتی برای کاربران خود ارسال نمی‌کند؛ چراکه این اپراتور با درک صحیح از نیاز مردم بر این باور بوده است که حجم پیام های تبلیغاتی سایر اپراتورها به حدی رسیده که مردم را به اعتراض وا داشته و پیامک تبلیغاتی دیگر نمی‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

در خبری که سال گذشته، روابط عمومی رایتل بر روی خروجی سایت این اپراتور قرار داده بود تاکید شده بود که با توجه به افزایش ارسال پیامک های تبلیغاتی اپراتورهای تلفن همراه که ناخشنودی مشترکین را دربر داشته شرکت رایتل برای رضایتمندی مشتریان خود اعلام می کند که از ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی به شماره های مشترکین خود امتناع کرده و در مسیر مشتری مداری و احترام به مشترکین خود حرکت می کند.

اما ارسال نابجای پیامک‌های تبلیغاتی سایر اپراتورها به گونه‌ای است که گاهی حتی به عنوان ضدتبلیغ عمل کرده و موجب شده است کاربران به دنبال راه فرار از دست این پیامک‌ها باشند.

با این حال همچنان بازار ارسال پیامک تبلیغاتی گرم است و در نهایت تنها راهکاری که برای مواجهه با این موضوع اعلام شده اعلام کدهایی است که با ارسال آنها کاربران می توانند انصراف خود از دریافت این پیامکها را اعلام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.