کدخبر :185570 پرینت
25 اسفند 1394 - 13:59

معاون امور دولت مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد:

تشکیل کمیته ویژه در استان‌ها برای ارائه خدمات مطلوب ارتباطی در ایام عید

معاون امور دولت مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تشکیل "کمیته ارتباطات" با همکاری مدیران ارشد استانی خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر مرتضی براری گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سفرهای نوروزی در اقصی نقاط کشور، به منظور ایجاد هماهنگی، انسجام و نظارت هر چه بیشتر بر ارائه خدمات ارتباطی مطلوب در این ایام، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ارتباطات تشکیل و فعالیت ها را ساماندهی کردیم.

وی، افزود: پیش بینی کردیم با توجه به افزایش حجم مسافران نوروزی و هماهنگی اپراتورها، با تعبیه BTS سیار کمترین مشکل ارتباطی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر فعال بودن این کمیته در ایام عید، گفت: کمیته از پیش از عید تشکیل شده است تا شاهد کمترین مشکلات در ایام سال نو برای مردم باشیم و حتی در صورت بروز در کمترین زمان در خصوص رفع آن اقدام شود.

به گفته براری پیگیری افزایش ظرفیت شبکه‌های ارتباطی، نصب و راه‌اندازی آنتن‌های سیار (متحرک) در جاده های مسافر پذیر، مراکز زیارتی و گردشگری، شناسائی نقاط ارتباطی کور و فاقد پوشش و تامین پوشش ارتباطی بر بستر طرح ملی رومینگ و... ایجاد مرکز تماس 24 ساعته اگرچه بصورت موقت در سطح استان و معرفی آن به تمامی مسافران و گردشگران از اقدامات این کمیته در استان ها خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.