کدخبر :181360 پرینت
19 مهر 1394 - 01:50
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات تهران:

مخابرات ثابت می‌تواند با ارایه خدمات 3G و 4G به اپراتورها کسب درآمد کند

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران، گفت: شرکت های مخابرات ثابت می‌توانند با توجه به بسترها و زیرساخت‌های خود با ارایه خدماتی نظیر ارتباطات نسل سوم و چهارم ارتباطی (3G و 4G) به اپراتورها کسب درآمد کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر بقایی در همایش مدیران شرکت مخابرات استان تهران، با تأکید بر اهمیت جهت‌گیری راهبرد محور، گفت: در جهت‌گیری استراتژی خدمات ارزش افزوده بر استفاده از فناوری اولویت داشتند که این امر در شرکت‌های خصوصی متجلی‌تر است و جهت گیری استراتژی فراتر از تدوین استراتژی است.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران، ضمن تاکید بر ارایه سرویس های ارزش افزوده، به تشریح روند فعالیت و چشم انداز آینده شرکت پرداخت و با تشریح ساختارهای شرکت‌های دولتی، غیردولتی و خصوصی خاطرنشان ساخت: در شرکت‌های دولتی تمام نواقص و ضعف ها از طریق پدری مهربان به نام دولت، برطرف می‌شود، اما در شرکت‌های خصوصی با آینده‌نگری، مشخص نمودن جهت‌های راهبردی در تدوین نقشه راه برای رسیدن به اهداف سودآور و درآمدزا، استراتژی تدوین، اجرا و بازخوانی می شود.

وی افزود: یک شرکت خصوصی موفق دارای بینش، نگرش و روحیه اقتصادی است که نشأت گرفته از این رویکرد است که در دنیا ارایه سرویس‌های برتر و مشتری‌پسندی بر مقوله نگهداری اولویت دارد.

دکتر بقایی با بیان اینکه مخابرات ثابت می‌تواند با توجه به بسترها و زیرساخت‌های خود ارایه خدماتی نظیر ارتباطات نسل سوم و چهارم ارتباطی (3G و 4G) به اپراتورها درآمد کسب کند، به اهمیت منابع انسانی و تخصص و دانش نیروی انسانی اشاره کرد و اظهارداشت: در مخابرات تهران در بخش فنی کم‌ کار نکردیم و دارای جایگاه مطلوبی هستم اما در بخش پشتیبانی تخصصی تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله هایی دیده می شود.

بقایی گفت: بخش‌های مالی، برنامه‌ریزی و بودجه دارای کارکنان زبده و متخصص هستند که در مخابرات تهران مغفول مانده‌اند که می‌بایست با برنامه‌ریزی از دانش و تخصص آنان به شکل بهینه و شایسته استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان تهران با طرح این پرسش که آیا سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در مخابرات تهران درآمدزا و سودآور است؟ افزود: در سرمایه‌گذاری به جای تأکید بر کمیت خدمات ، لازم است بر کیفیت خدمات تأکید کرد.

دکتر بقایی با بیان اینکه یک شهروند سازمانی خواسته‌ها و انتظارات خود را از طریق درگاه‌های قانون پیگیری می کند خاطرنشان ساخت: شهروندان نیازهای خود را با سازمان و شرایط مادی و محیطی تطبیق می‌دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.