کدخبر :181100 پرینت
05 مهر 1394 - 16:13

سیم‌کارت گردشگری همراه اول رونمایی شد

مدیرعامل همراه اول، گفت: طراحی سیم‌کارت گردشگری همراه اول با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان یکی از تجربیات موفق دنیا توسط همراه اول انجام شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، وحیدصدوقی در مراسم رونمائی از سیم‌کارت گردشگری، با اشاره به این نکته که از روز اول ایجاد این مرکز تاکنون، این سیم‌کارت فقط به زبان فارسی پشتیبانی شد، گفت: از امروز کسانی که سیم‌کارت فارسی گردشگری را دارند، می‌توانند از امکانات دو زبان انگلیسی و عربی نیز در سیم کارت گردشگری استفاده کنند. این توافق با همکاری راهبردی همراه اول و سازمان میراث فرهنگی صورت گرفت تا بتوانیم با استفاده از تجربه فعالان گردشگری یک سیم‌کارت گردشگری تعریف و از مزیت آن به عنوان چیزی که لازم بود، استفاده کنیم.

وی افزود: از ابتدای تهیه این سیم‌کارت تا مراحل سرویس‌دهی آن به عنوان یک سیستم هوشمند، در روز حدود 1800 تماس داشته‌ایم و پیام و مکالمه برای سرویس‌دهی به گردشگران در هشت مرکز قابل ارائه است.

او ادامه داد: امروزه با ارائه خدمات باند پهن یا نوترینو زمینه ارائه خدمات بهتر فراهم می‌شود. با سیم کارت گردشگری، پرتال گردشگری قابل استفاده و همه خدمات گردشگری در این حوزه ارائه می‌شود.

صدوقی بازده مجازی در این زمینه را بسیار حقیقی دانست و افزود: همه آنچه صنایع‌دستی، امکانات و خدماتی که به گردشگران قابل ارائه است، توسط این سیم‌کارت قابل دریافت است. همچنین پیش‌بینی شارژ اولیه و سه گیگا بایت دیتا قابل ارائه است.

او از پیشنهادات فعالان گردشگری در این زمینه برای ارائه خدمات استقبال کرد و گفت: زمانی که گردشگر در خیابان یا یک مکان عبور می‌کند همزمان موزه‌ها و نقاط دارای ظرفیت حضور گردشگران قابل رصد است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.