افزایش سه برابری مکالمات حجاج ایرانی در منا
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه دو اتفاقی که در ایام حج امسال افتاد باعث افزایش میزان ترافیک مکالمات و تماس حجاج شد، ادامه داد: همراه اول تمامی این ترافیک را مدیریت کرده و پاسخگوی کامل حجاج بود.
به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس وحید صدوقی در حاشیه نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران، گفت: در دو روز گذشته به دلیل حادثه منا روزانه بالغ بر ۵۰۰ هزار دقیقه مکالمه در شبکه بینالملل همراه اول مبادله شد.
وی تصریح کرد: این آمار نسبت به روزهای قبل که از سوی حجاج تماس برقرار شده بود، افزایش سه برابری داشته است به نحوی که پیش از این روزانه ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار دقیقه مکالمه از سوی حجاج بیتالله الحرام مبادله میشد.
صدوقی با بیان اینکه دو اتفاقی که در ایام حج امسال افتاد باعث افزایش میزان ترافیک مکالمات و تماس حجاج شد، ادامه داد: همراه اول تمامی این ترافیک را مدیریت کرده و پاسخگوی کامل حجاج بود.
وی با بیان اینکه کیفیت مکالمات ورودی و خروجی همراه اول در مکه، مدینه، عرفات و منا وضعیت خوبی داشته است، گفت: ۲۷ هزار مشترک همراه اول در ایام حج امسال از سیمکارتهای خود استفاده میکنند و برآوردها حاکی از آن است که ۵۰ درصد حجاج دارای سیمکارت همراه اول هستند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه ترافیک حجاج در منا هنوز به حالت عادی برنگشته است، گفت: همچنان میزان تماس و تبادل ترافیک مکالمات در شبکه همراه اول بالا است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید