سرویس حفظ شمارهی خطوط اعتباری ایرانسل
پایگاه خبری وب سایت رند ، نوشت: شرکت ایرانسل به مشترکین خطوط اعتباری خود مجددا هشدار داد تا از خطوط اعتباری خود حداقل یک تماس یا یک پیامک ارسال نمایند چراکه در غیر این صورت و پس از گذشت ۹۰ روز ، در صورت عدم استفاده از سیم کارت اعتباری خود ، با سلب امتیاز آن مواجه می شوند.
به گزارش سیتنا، از این رو شرکت ایرانسل سرویس حفظ شماره را نیز معرفی کرده است که به وسیله آن مشترکین می توانند خطوط خود را بدون استفاده حفظ نمایند.
لازم به ذکر است در صورتی که شماره تلفن اعتباری مشترک سلب امتیاز شود ، وی می تواند با تکمیل فرم مربوط به بازگشت اعتبار ، اعتبار قبلی خود را بر روی یک سیم کارت دیگر انتقال دهد. به همین منظور فرم مربوط به بازگشت اعتبار سیم کارت های سلب شده را در پایین همین خبر می توانید دریافت نمایید.
دریافت فرم انتقال اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل
توجه داشته باشید سیم کارت های اعتباری فعالسازی نشده شامل این طرح نیست. همچنین کاربران می توانند برای عدم سلب سیم کارت خود از روش های زیر استفاده نمایند :
۱. ارسال و یا دریافت پیام کوتاه
۲. ارسال و یا دریافت پیام چند رسانه ایی
۳. اتصال به اینترنت همراه ایرانسل
۴. دریافت شارژ از طریق خرید کارت شارژ ، شارژ مستقیم و یا دریافت شارژ از دوستان خود از طریق سرویس خط به خط
۵. برقراری تماس
۶. استفاده از سرویس حفظ شماره
جهت آشنایی با سرویس حفظ شماره ایرانسل می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید