کدخبر :172121 پرینت
16 دی 1393 - 18:43

توسعه‎ی محصولات پوشیدنی Sony در نمایشگاه CES 2015

سیتنا - با محصولات، سبک‌ها و شراکت‌های جدید Smart Wear اعلام شده در نمایشگاه CES 2015، روند Sony در محصولات پوشیدنی شتاب می‌گیرد.

متن خبر
  • SmartWatch 3 شیک از جنس استیل ضدزنگ از فوریهٔ ۲۰۱۵ عرضه می‌شود
  • سرویس تحت وب Lifelog Web و API با دسترسی آزاد. نخستین مشارکت‌کنندگان If This Then That،‏ Withings و Habit Monster
  • معرفی نمونهٔ اولیهٔ مفهومی یک هدست همه‌کاره با حسگرهای بهینه‌شده برای دویدن: Smart B-Trainer

۵ ژانویهٔ ۲۰۱۵، CES، لاس‌وگاس- Sony Mobile Communications -‏ Sony در نمایشگاه CES 2015 محصولات، شراکت‌ها و تجربه‌هایی جدیدی را برای مجموعهٔ در حال گسترش SmartWear خودش معرفی کرد: مدل شیک SmartWatch 3 از جنس استیل ضدزنگ، مشارکت‌های جدید Lifelog و دستگاه‌های پوشیدنی مفهومی شامل مدل اولیهٔ هدستی ضدآب با چند حسگر از Sony Corporation که برای بهینه کردن عملکرد و ارائهٔ آمار و دستورات هم‌زمان در پیست‌های دو، طراحی شده است.

کاز تاجیما، قائم مقام ارشد، رئیس برنامه‌ریزی و طراحی خلاقانهٔ تجربهٔ کاربری در Sony Mobile Communications گفت: «رویکرد ما به فناوری پوشیدنی هوشمند، مبتنی بر بنیان‌های ساخت عمق و تنوع در تجربه‌های کاربری و ارائهٔ گزینه‌هایی با محصولات زیبا و کاربردی است. گسترش Lifelog هم از نظر API با دسترسی آزاد و هم از نظر دیدگاه ما به مفاهیم پوشیدنی جدید، به شرکای خلاق اجازه خواهد داد تا برنامه‌ها و سرویس‌هایشان را با پلت‌فرم ما یکپارچه سازند و با این‌گونه برای کاربرانمان دسترسی به غنی‌ترین و متنوع‌ترین اکوسیستم فناوری پوشیدنی،فراهم می‌آید.»

طراحی برای فناوری مدولار با SmartBand SWR10

Sony در CES سال گذشته برای نخستین‌بار SmartBand SWR10 را معرفی کرد. دستگاهی پوشیدنی برای ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته و کاملاً ضدآب۱ (دارای رتبهٔ IP58) علی‌رغم داشتن درگاه microUSB بدون پوشش. دستگاه پوشیدنی سبک‌وزن با ظاهر وزینی که برای نخستین‌بار رویکرد مدولار Sony را ارائه کرد- «مفهوم هسته» مستقل- که اجازه می‌دهد این فناوری در رنگ‌ها و سبک‌های گوناگون استفاده شود تا با سلیقه و ویژگی‌های فردی هر کاربر متناسب شود.

Sony Mobile در طول سال گذشته و به منظور ایجاد کلکسیونی برای دستگاه‌های Sony SmartWear با طراحان خلاق و برندهای طیف سبک زندگی، مد و طراحی همکاری کرده است تا بتواند پوشاک سفارشی برای این منظور را بیابد. این طراحان شامل Jack Vartanian، ALTEWAISOME و Ted Baker بوده و به تازگی برند سبک زندگی بانوان، ROXY، هم به این جمع اضافه شده است.

رویکردی زیبا و خلاقانه- SmartWatch 3، اکنون از جنس استیل ضدزنگ

Sony پس از عرضهٔ SmartWatch 3، تازه‌ترین ساعت هوشمند Sony در پاییز با مشارکت Google،‏ از مدل جدید SmartWatch 3 از جنس استیل ضدزنگ رونمایی کرد که از ماه آینده در درجهان عرضه خواهد شد.

SmartWatch 3 زیبا از جنس استیل ضد زنگ با زیبایی ابدی برای داشتن حس و ظاهری ممتاز، با سلیقهٔ امروزی تطابق دارد. این ساعت دارای نمایشگر ۱٫۶ اینچی ۳۲۰×۳۲۰ پیکسلی TFT LCD Transflective برای قابل مشاهده بودن در نور شدید آفتاب بوده و مسلماً در برابر آب با رتبهٔ IP68 محافاظت شده است۲ و از طریق  درگاه microUSB شارژمی‌شود.

Sony همچنین برای گسترده‌تر کردن دامنهٔ سبک‌های پوشیدنی در دسترس، از نگه‌دارندهٔ SmartWatch 3 رونمایی کرد که از اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود و هم به کاربران و هم به شرکای ما اجازه می‌دهد تا SmartWatch 3 را با هر بند ۲۴ میلی‌متری استانداردی سفارشی کنند.

SmartWatch 3 با داشتن قابلیت کارکرد به‌صورت ساعت مستقل، بازپخش موسیقی، فناوری حسگر هوشمند و حسگر GPS تعبیه‌شدهٔ داخلی، حتی بدون تلفن هوشمند مبتنی بر Android شما، وسیلهٔ جانبی مفید و سرگرم‌کننده‌ایست

Golfshot و iFit دو توسعه‌دهندهٔ نرم‌افزاری هستند که در حال حاضر تجربه‌های Android Wear را برای عملکرد مستقل SmartWatch 3 ایجاد کرده‌اند. به ترتیب هم برای عملکرد در مسیر و هم برای برای ردیابی. از ژانویه همهٔ کاربران SmartWatch 3 بلافاصله به برنامه‌های ممتاز Golfshot و iFit دسترسی خواهند داشت۳.

Sony همچنین از مشارکت جدیدی با Virgin Atlantic خبر داد- دو شرکت با یکدیگر در زمینهٔ یافتن نوآوری‌ها با SmartWear، توسعهٔ راه‌حل‌های بی‌نظیر با استفاده از محصولات SmartWear برای پشتیبانی از فعالیت‌های عملیاتی وارتقاء تجربه‌های پشتیبانی از مشتریان برای مشتریان Virgin Atlanticهمکاری می‌کنند. خبرهای بیشتر در این زمینه در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.