کدخبر :16108 پرینت
21 مرداد 1393 - 14:31

تبریک سفارشی شرکت‎های پیمانکار به مدیرعامل ایرانسل!

متن خبر

برخی روزنامه‎های صبح امروز نسبت به انتشار متنی سفارشی حاکی از تبریک برخی شرکت‎های پیمانکار ایرانسل به مدیرعامل این اپراتور بابت آمادگی ورود به نسل‎های بالاتر تلفن همراه اقدام کردند.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، خوانندگان روزنامه‎های صبح امروز سه شنبه با متن تبریک برخی شرکت‎های پیمانکار ایرانسل به مدیرعامل این اپراتور بابت دریافت مجوز نسل‎های بالای تلفن همراه مواجه شدند.

 

نکته نخست آنکه متن تبریک این شرکت‎ها به مدیرعامل ایرانسل یکسان و از یک ادبیات بهره برده بود، که این امر حاکی از سفارشی بودن این آگهی هاست و نکته دیکر آنکه در این متن‎ها، بابت اخذ پروانه‎ی شبکه‎ی تلفن همراه نسل 3 و 4 و بالاتر به مدیرعامل ایرانسل تبریک گفته شده، حال آنکه به گفته رئیس رگولاتوری، اعلام باند فرکانسی به ایرانسل به معنای ارتقای پروانه نبوده و ارائه‎ی خدمات این اپراتور به شکل عمومی صرفاً بعد از پایان دوره حفاظت رایتل و با تایید رگولاتوری صورت خواهد گرفت.

 

 

انتظار می‎رفت؛ مدیران ایرانسل حرفه‎ای تر عمل کرده و در ‎سفارش دادن این آگهی تعجیل نمی‎کردند و پس از دریافت رسمی مجوز ارائه‎ی خدمات نسل بالاتر نسبت به تبریک به مدیرشان اقدام می‎کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام
موفقیت شما در اخذ پروانه شبکه تلفن همراه نسل 3و4وبالاتر را به شما و تمامی همکارانتان در شرکت ایرانسل میباشد تبریک عرض مینماییم

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.