کدخبر :15971 پرینت
12 مرداد 1393 - 11:02

معاون رگولاتوری در گفت‎وگو با سیتنا تاکید کرد: لزوم پیگیری جدی برای احراز هویت مشترکان اعتباری ایرانسل در نسل‎های بالاتر

متن خبر

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: قوانین و مقررات برای احراز هویت مشترکان اعتباری ایرانسل در نسل‎های جدیدتر مانند 3G باید جدی‌تر پیگیری شود.

 

دکتر "صادق عباسی شاهکوه" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) درباره راه‌اندازی خدمات 3G ایرانسل، گفت: در روزهای اخیر دائما در جلسات مربوط به ایرانسل هستیم و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

 

وی در خصوص زمان راه‌اندازی خدمات 3G اپراتور دوم تلفن همراه، اذعان داشت: برای راه‌اندازی پایلوت هنوز ابلاغیه‌ای برای زمان دقیق ان نداشتیم؛ کارهای مربوط به آن در حال انجام است اما تصمیم‌گیری با مسئولان ذی‌ربط و بزرگان است.

 

دکتر عباسی شاهکوه در ادامه افزود: در صورت خبر قطعی راه اندازی، اخبار به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور با اشاره به ضوابط و مقررات موجود در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص راه اندازی و ارائه خدمات نسل‎های بالاتر به مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، گفت: با توجه به وجود برخی از هویت‌های مجهول در سیم‌کارت‌های ایرانسل که از گذشته وجود داشته‌، طبق قوانین و مقررات عمل خواهد شد.

 

وی افزود: در مقاطع زمانی در گذشته، مشترکان با هویت مجهول و نامشخص اقدام به تهیه سیم‌کارت‌های اعتباری می‎کردند، اما این رویه اصلاح شد و امروز برای تهیه سیم‌کارت، الزام به احراز هویت فرد وجود دارد.

 

دکتر عباسی شاهکوه در پایان خاطرنشان کرد: این قوانین و مقررات برای احراز هویت مشترکان اعتباری ایرانسل در نسل‎های جدیدتر مانند 3G باید جدی‌تر پیگیری شود.

 

دقایقی پس از ارسال این گفت‎وگو، خبرنگار سیتنا از برگزاری مراسم امضای موافقتنامه ارتقاء پروانه ایرانسل به نسل‎های بالاتر در صبح روز دوشنبه 13 مرداد ماه مطلع شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.