تقسیمبندی رنگی مشترکان شرکت مخابرات استان تهران
معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با تشریح فرآیند اجرایی طرح باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران، گفت: از جمله مزایای این پروژه توسعه و خلق سرویسهای جدید مخابراتی از طریق شناسایی خواسته ها و نیاز مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری است.
به گزارش سیتنا، محمد رضا بیدخام با اشاره به اینکه نیاز به راهاندازی چنین باشگاهی از آذرماه در سه بخش امکان سنجی، مطالعاتی و نهایتا آزمایشی کلید خورد، اظهار کرد: هدف از چنین باشگاهی تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویسها، ارتباط بیشتر با مشتریان، جذب مشتریان جدید، ایجاد پایگاه اطلاعات قوی و مجموعا برقراری ارتباطی دو سویه با مشترکان است.
وی افزود: مشترکان در این باشگاه در سه سطح طلایی، نقرهای و برنز دیده شدهاند که به ترتیب شامل امتیازهای 3000، 2000 و 1000 میشود که مشترکان با انجام اعمالی خاص میتوانند ارتقا امتیاز دهند و به سطوح مورد نظر دست یابند.
وی هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از سلیقه ها، مطلوبیت ها و دیدگاه های مشتریان، ایجاد فرصت های ارتباطی دوسویه، ترغیب مشتریان به استفاده از سرویس های مخابراتی، ایجاد تمایز و تنوع در سرویس های مخابراتی، ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان اعلام کرد و گفت: توسعه و خلق سرویس های مخابراتی جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان ارایه پاسخی شایسته به اعتماد مشتریان به شرکت مخابرات استان تهران از دیگر اهداف این باشگاه است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید