رونمایی از باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران
مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران با حضور مهندس صیدی مدیرعامل، محمد رضا بیدخام معاون بازاریابی و فروش و مدیران کل شرکت مخابرات استان تهران برگزارشد.
به گزارش سیتنا، مهندس صیدی در این مراسم با اشاره به اهمیت مشتریان و مشتری مداری در شرکتها، گفت: هدف از ایجاد باشگاه مشتریان که برای اولین بار در سطح شرکت مخابرات ایران اجرا میشود تمایز میان مشترکان خاص و معمولی شرکت و به ویژه تبدیل نمودن مشتریان ناراضی به مشترکان راضی و همچنین تبدیل مشترکان راضی به مشتریان وفادار به شرکت مخابرات استان تهران دانست.
وی با اشاره به اینکه باشگاه مختص مشترکان ثابت مخابرات استان تهران است، گفت: هماکنون هفت میلیون و 500 هزار مشترک ثابت و 560 هزار مشترک ADSL (اینترنت پرسرعت) داریم که راهاندازی باشگاه برای این تعداد مشترک میتواند مژده خوبی در ایام عید جهت عضویت باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در بخشی دیگری از سخنان خود، افزود: در راستای پیشرفت در عرصه ارتباطات و پیشبرد اهداف شرکت، برقراری ارتباط مستمر و بروز با مشتریان و ایجاد بستری مناسب به منظور بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات توسط مشترکان شرکت امری ضروری و حیاتی است.
او خاطرنشان کرد: مخابرات ایران این طرح را به شکل پایلوت از تهران به دلیل تقاضا و ظرفیت بالاتر شروع کرده و به مرور در تمامی استانها و بصورت ملی پیاده سازی و یکپارچه خواهد شد.
در ادامه این مراسم کیوان دارابی معاون اداره کل بازاریابی شرکت مخابرات استان تهران به بیان نحوه ثبت نام، جزییات باشگاه مشتریان و مزایای در نظر گرفته شده برای مشترکان عضو این باشگاه پرداخت.
وی همچنین درباره نحوه امتیازدهی در این طرح عنوان کرد: مشترکان در ازای پرداخت 10 هزار تومان صورتحساب خود 10 امتیاز، پرداخت صورتحساب از طریق 1818 یا 2000 پنج امتیاز، پرداخت زودتر از موعد زمانی 10 امتیاز، پرداخت علیالحسابی (50 هزار تومان پرداخت علیالحسابی) 20 امتیاز و عضویت با معرف 7 امتیاز دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید