باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی میشود
شرکت مخابرات استان تهران در راستای تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس های مخابراتی و ایجاد ارتباطی دوسویه با مشتریان، باشگاه مشتریان را راه اندازی می کند.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمد رضا بیدخام معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: از جمله مزایای این پروژه توسعه و خلق سرویسهای جدید مخابراتی از طریق شناسایی خواسته ها و نیاز مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری می باشد.
وی هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از سلیقه ها، مطلوبیت ها و نظرات مشتریان، ایجاد فرصت های ارتباطی دوسویه، ترغیب مشتریان به استفاده از سرویس های مخابراتی، ایجاد تمایز و تنوع در سرویس های مخابراتی، ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان اعلام کرد و گفت: توسعه و خلق سرویس های مخابراتی جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان ارائه پاسخی شایسته به اعتماد مشتریان به شرکت مخابرات استان تهران از دیگر اهداف این باشگاه است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید