کدخبر :13379 پرینت
20 اسفند 1392 - 12:47

لزوم پاسخگوئی مناسب مراکز خدمات مشتریان شرکت‎های PAP

متن خبر

دکتر محمود واعظی بر رعایت اشتراک‌گذاری یک به هشت و پاسخگوئی مناسب در مراکز خدمات مشتریان (Call Center) از سوی شرکت‎های PAP تاکید کرد.

 

به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مشترک با مدیران شرکت‎های ارائه‌دهنده سرویس‎های اینترنتی (PAP) افزود: در سال 2020 بیش از 50 میلیارد نفر و شیء هوشمند در دنیا از طریق اینترنت به یکدیگر متصل خواهند شد، بنابراین باید با همکاری تمامی بازیگران حوزه اینترنت، برای مواجهه با این تحول سریع و انجام کارهای بزرگ خود را آماده کنیم.

 

وی ادامه داد: همه چیز در آینده نزدیک به سمت دیتا سوق می‌یابد بنابراین تمامی بازیگران حوزه اینترنت باید با نگاه ملی و تفاهم در خدمت به مردم و کشور با یکدیگر رقابت سالم داشته باشند، رقابتی که در نتیجه آن خدمات با کیفیت بالا و تعرفه پائین به مردم ارائه شود.

 

دکتر محمود واعظی افزود: با تصویب مصوبه 181 در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و کاهش 35 درصدی تعرفه در بخش پهنای باند از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت، هدف‌گذاری در کاهش هزینه اینترنت برای مردم را از بخش حاکمیتی آغاز کردیم.

 

وی تصریح کرد: هدف نهائی این است که مردم سرویسهای اینترنت را با 20 درصد تخفیف دریافت کنند. بر همین اساس تخفیف در پهنای باند برای شرکتهائی اعمال می‌شود که از زمان ابلاغ مصوبه، تعرفه‌های خود را برای مردم و کاربران نهائی کاهش دهند و البته با شرکتهائی که مفاد مصوبه کمیسیون را رعایت نکنند قطعاً برخورد خواهد شد.

 

در این نشست که رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران شرکتهای ارائه‌دهنده سرویسهای اینترنتی (PAP) حضور داشتند، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر رعایت اشتراک‌گذاری یک به هشت و پاسخگوئی مناسب در مراکز خدمات مشتریان (Call Center) از سوی شرکتهای PAP تاکید کرد.

 

واعظی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل و محدودیتی در ارائه پهنای باند مورد نیاز شرکتهای PAP وجود ندارد افزود: همزمان با ارائه پهنای باند مورد نیاز شرکتها و کاهش تعرفه‌ها، به دنبال تقویت مانیتورینگ و پایش آنلاین اپراتورها در سراسر کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی هستیم تا به واسطه آن بتوانیم خدمات با کیفیت و مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.

 

در این نشست مشترک که به میزبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برگزار شد دغدغه‌ها و مشکلات مدیران عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و شرکتهای PAP مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کدوم تخفیف! شرکت شاتل ور داشته 1گیگ به همه سرویسهاش اضافه کرده قیمت سرویسها هم همون قیمت قبله اسمشو گذاشته تخفیف!

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.