شرکت پست موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایزو 9001 شد
بر اساس ممیزی نهایی مرحله دوم پروژه استقرار سیستم مدیریت کیفیت، شرکت پست موفق به کسب گواهینامه استاندارد بین المللیISO 9001:2008 شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابطعمومی شرکت پست، پس از انجام مرحله نهایی ممیزی خارجی که از سوی شرکت IMQ ایتالیا که طی یک ماه اخیر در تمامی واحدهای ستادی و واحدهای اجرایی منتخب برگزار شد، ممیزان خارجی در جمع مدیرعامل، اعضای هیأتمدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به بیان ممیزیها، مشاهدات و نقاط قوت و ضعف شرکت پست پرداختند.
در ابتدای جلسه آلفرد کارابدیان سرممیز تیم ارزیاب با اشاره به وجود گستردگی جغرافیایی شبکه پستی اظهار داشت: شیوه کار در این مرحله از ممیزی، براساس نمونهبرداری که بیانگر کارکرد کل سیستم باشد صورت گرفته است.
در ادامه تیم ارزیاب گزارشی را از مشاهدات خود در واحدهای ستادی و اجرایی از جمله نقاط قوت، فرصتهای بهبود و موارد عدم انطباق را برای حاضران تشریح نمودند.
پس از آن کارابدیان با بیان این که موارد عدم انطباق مشاهده شده از سوی تیم ممیز جزیی گزارش شده، اظهار داشت: براساس نظر هیأت ممیز اعزامی از سوی شرکت IMQ ، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران واجد شرایط کسب گواهینامه استاندارد بین المللیISO 9001:2008 میباشد.
در ادامه مهندس مهری ضمن تقدیر از شرکت IMQ و تیم ممیزی و همچنین مجموعه کارکنان پست کشور در طول مدت ارزیابی، اظهار داشت: در راستای نهادینه کردن تفکر سیستمی در شرکت پست، انتظار داریم مباحث ارائه شده از سوی ارزیابان به خصوص در مورد عدم انطباقها به صورت جدی دنبال شود و با استقرار کامل این سیستم در آینده موفق به کسب گواهینامه IMS و نهایتاً جایزه ملی بهرهوری شویم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید