کسب گواهینامه نقره کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی توسط شرکت پست
عضو هیئتمدیره و سرپرست دفتر پست بینالملل از کسب گواهینامه نقره کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی توسط این شرکت در سال جاری خبر داد .
به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، شمولی عضو هیئتمدیره و سرپرست دفتر پست بینالملل با اشاره به انجام ممیزی کیفیت سرویس پست کشورمان توسط مشاور اتحادیه، اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با تأمین الزامات مورد نیاز جهت کسب گواهینامه کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی و با کسب 1887 امتیاز از مجموع 2 هزار امتیاز مورد نظر اتحادیه پستی جهانی، گواهینامه نقره (سطحB ) کیفیت سرویس UPU را کسب نمود.
وی افزود: ممیزی کیفیت سرویس پست ایران از تاریخ 4 تا 8 مه 2013 (14 الی 18 اردیبهشت 92) به عنوان بخشی از پروژه کیفیت سرویس UPU-APPU با هدف کمک به مجریان منتخب پستی، انجام شد.
عضو هیئتمدیره با اشاره به درج نام ایران در فهرست مجریان منتخب پستی دریافت کننده گواهینامه کیفیت سرویس سایت اتحادیه پستی جهانی اظهار داشت: قرار است این گواهینامه طی مراسمی که در سال آتی در شهر برن سویس برگزار میشود به پست ایران اعطاء شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید