کدخبر :307907 پرینت
01 مهر 1403 - 11:37

اطلاعیه مهم درباره رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سال 1403

دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید برای ارزیابی و رتبه‌بندی خود، اطلاعات را در سامانه CRA تکمیل کرده و هرگونه مغایرت را رفع کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شهرام حی‌شاد با اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در طی چند سال گذشته به صورت برخط راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خوداظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، خدمات بخش غیردولتی براساس رتبه دفاتر اختصاص می‌یابد. دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان ‌بایستی با مراجعه به این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خود را بررسی کرده و درصورت وجود مغایرت با هماهنگی اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوط به خود، آن را رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی و رتبه‌بندی شش ماهه اول سال 1403 براساس اطلاعات این سامانه انجام می‌شود، افزود: دارندگان پروانه دفاتر می‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه با مراجعه به سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به آدرس https://geps.cra.ir، اطلاعات خود را بررسی و تکمیل کنند.

دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.