کدخبر :305998 پرینت
24 مرداد 1403 - 15:44

دعوت از نهادهای دولتی تاثیرگذار در توسعه فاوا برای مشارکت و حضور در نمایشگاه کیتکس

کانون هماهنگی فاوا طی نامه‌های جداگانه ای از رئیس مرکز ملی فضای مجازی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت نموده که به‌موازات حضور مسوولان مستقیم مرتبط با صنایع فاوا و برق در نمایشگاه کیتکس جزیره کیش (نمایشگاه بین المللی ارتباطات، فناوری اطلاعات و برق پایدار)، این سازمان‌ها هم در این نمایشگاه مشارکت و حضور داشته باشند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، طی نامه‌های جداگانه‌ای از کانون هماهنگی فاوا که به امضاء داوود ادیب، رئیس کانون و فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره این کانون رسیده است، از آقامیری، رئیس مرکز ملی فضای مجازی، افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حضور در نمایشگاه کیتکس پیش‌رو دعوت به عمل آمده است.

در متن این نامه آمده است:

«به استحضار می رسانیم که با هدایت و مدیریت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا (تحت نظارت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری) و همکاری تشکل های مرتبط با فاوا و اقتصاد دیجیتال، «نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار» (کیتکس) از تاریخ ۱۹ تا۲۲ شهریورماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه و نشست های جانبی آن به موضوعات مربوط به فاوا و تحول دیجیتال و نیاز مبرم به برق کافی و پایدار برای توسعه، پرداخته خواهد شد و هدف اصلی آن ایجاد یک هم آرایی بین وزارتخانه ها، دستگاه های دولتی و همچنین کسب و کارهای خصوصی برای عملیاتی نمودن تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش فاوا، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی می باشد.

با این نگاه، علاوه بر نهادهای دولتی و خصوصی در بخش فاوا، سایر ارکان مرتبط با این زیست بوم هم در این نمایشگاه و نشست های جانبی آن حضور خواهند داشت و چندین قرارداد و تفاهمنامه بین دستگاهی هم مبادله خواهد گردید.

از آنجائیکه نهاد تحت مدیریت جنابعالی نقش ارزنده و موثری در پشتیبانی از وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی برای ارتقای فناوری و تحقق نوآوری های بهره ور در این بخش دارد؛

از جنابعالی دعوت می نماییم که با حضور در مراسم گشایش این نمایشگاه و بازدید از زنجیره ارزش تدارک دیده شده بر ما منت گذارید و زمینه ساز افزایش امید در این بخش از فعالیت ها باشید».

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.