کدخبر :305791 پرینت
21 مرداد 1403 - 09:23

پیام تبریک دبیر سندیکای صنعت مخابرات به پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه

رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات، در پیام تبریک خود به پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت که نقش آن سازمان در پیاده سازی فناوری های نوظهور از جمله هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال در برنامه پنج ساله هفتم توسعه با همکاری وزارت ارتباطات و سایر دستگاه های اجرایی و مشارکت تشکل های تخصصی حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال، باعث شکوفایی کسب و کارهای این حوزه خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات در پیامی به سید حمید پورمحمدی، انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است:

انتصاب جنابعالی به عنوان معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را به فال نیک می گیریم و امید فراوان داریم که بزودی شاهد تحولات در آن نهاد تاثیرگذار در تحول و اقتصاد دیجیتال باشیم.

نقش آن سازمان محترم در پیاده سازی فناوری های نوظهور از جمله هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال در برنامه پنج ساله هفتم توسعه با همکاری  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه های اجرایی و همچنین مشارکت تشکل های تخصصی حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال، باعث شکوفایی کسب و کارهای حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال خواهد شد.

ما براین باوریم که؛
ساختن ایران، کار مشترک ماست.

جهش تولید با مشارکت مردم، فقط با حضور جدی تشکل ها و مجموعه های تخصصی دلسوز و با یک نگاه جامع و ملی و اجرایی شدن توافقنامه های «مشارکت بخش خصوصی و عمومی» به جای قراردادهای فعلی(کارفرمایی/پیمانکاری) میسر خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.