کدخبر :295188 پرینت
07 خرداد 1403 - 05:20

تلاش دولت فیلیپین برای افزایش دسترسی خانواده‌ها به اینترنت

وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات فیلیپین قصد دارد که دسترسی به اینترنت را در خانواده‌های فیلیپینی تا سال 2028 از 44 درصد فعلی به 60 درصد افزایش دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، وزارت ارتباطات فیلیپین قصد دارد دسترسی به اینترنت خانواده‌ها را تا سال 2028 از 44 درصد فعلی به 60 درصد افزایش دهد.

ماریا ویکتوریا کاسترو، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، طی رایزنی در مورد طرح جدید کشور برای اتصال به اینترنت، اظهار داشت که باید زمینه‌های همکاری بین بخش دولتی و خصوصی برای تقویت اتصال دیجیتال و سرمایه گذاری در صنعت مخابرات شناسایی شود.

کاسترو همچنین توضیح داد که طرح جدید اتصال اینترنت کشور به عنوان راهنمایی برای استقرار کابل های فیبر نوری و فناوری‌های بی سیم برای بهبود دسترسی به اینترنت در سراسر کشور خواهد بود.

علاوه بر این، آنها همچنین در حال انجام بحث‌ها و مشاوره‌های گروهی متمرکز در سراسر کشور برای همسو کردن تلاش‌های بخش دولتی و خصوصی و رسیدگی به شکاف‌های زیرساخت دیجیتال هستند.

در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ واحد وای‌فای رایگان وجود دارد که در حداقل۸۰۰ نقطه در سراسر منطقه مرکزی کشور نصب شده‌اند. دولت به تخصیص بودجه برای این طرح ادامه می دهد تا تعداد افراد عادی که به اتصال به اینترنت به ویژه در مناطق دورافتاده کشور دسترسی دارند افزایش یابد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.