کدخبر :291668 پرینت
09 اسفند 1402 - 15:13

اوپو ایر گلس ۳؛ سبک‌ترین عینک هوشمند جهان

شرکت چینی اوپو از جدیدترین نسل عینک هوشمند خود به نام اوپو ایر گلس ۳ رونمایی کرد، این عینک که تنها ۵۰ گرم وزن دارد و سبک‌ترین عینک واقعیت افزوده دوچشمی جهان لقب گرفته است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، اوپو ایر گلس ۳ جدیدترین نسل عینک هوشمند از لحاظ ظاهری شبیه به عینک‌های معمولی است اما دارای شیشه‌هایی با قابلیت نمایش تصاویر رنگی است. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها، توانسته ضخامت قاب عینک و وزن آن را به حداقل برساند.

طبق اعلام اوپو، ایر گلس ۳ مجهز به پروژکتورهای میکروال‌ای‌دی است که می‌توانند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی را در هر چشم فراهم کنند.

همچنین این عینک از موج‌بر‌های رزینی ۰.۸۸ میلی‌متری بهره می‌برد که تصاویر را با بالاترین کیفیت به چشم کاربر منتقل می‌کند.

در کنار امکان نمایش تصاویر، عینک هوشمند جدید اوپو قادر است با استفاده از بلندگوهای تعبیه شده در قاب، برقراری تماس و تعامل با اپلیکیشن‌ها را ممکن سازد.

همچنین به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران، از فناوری صوتی اختصاصی بهره می‌برد که مانع از شنیده شدن صدا توسط افراد نزدیک می‌شود.

از ویژگی‌های برجسته دیگر این عینک هوشمند، بهره‌مندی از دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که با نام AndesGPT توسط خود شرکت اوپو توسعه یافته است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.