کد مطلب: 

289503

پیام تبریک رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی ریاست جمهوری به رییس سازمان نصر تهران

رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پیام تبریکی به دکتر علی حکیم جوادی، انتخاب وی به عنوان رییس سازمان نصر تهران را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی ریاست جمهوری به رییس سازمان نصر تهران

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک دکتر داوود ادیب، رئیس کانون هماهنگی فاوا معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به دکتر علی حکیم جوادی برای انتخاب وی به عنوان رییس سازمان نصر تهران، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر  علی حکیم جوادی

انتخاب شایسته و به حق آن فرهیخته گرامی به عنوان رییس سازمان نصر  تهران ، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به میهن عزیزمان می‌باشد.

قطعا بخش بزرگی از رشد و توسعه حوزه‌های مختلف کارآفرینی کشورمان در چند سال گذشته در حوزه فاوا، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ  تلاشگران سخت کوش این صنعت و‌ از جمله فرهیختگان تلاشگری است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه‌ای برای توسعه صنعت فاوا و سر بلندی و سازندگی کشورمان در این شرایط خطیر کشور قرار داده اند.

این انتخاب را صمیمانه تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای آن تلاشکر خستگی ناپذیر، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی فناوری اطلاعات و‌ ارتباطات کشور را مسألت داریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-01-02 12:50

افزودن دیدگاه جدید