کدخبر :289374 پرینت
09 دی 1402 - 15:53

سه شرکت بزرگ یونانی برای ساخت مرکز داده مایکروسافت در آتن اعلام آمادگی کردند

سه شرکت بزرگ یونانی برای اجرای پروژه ساخت مرکز داده توسط شرکت مایکروسافت در حومه آتن، ابراز آمادگی کرده و پیشنهاد خود را ارسال کرده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سه شرکت بزرگ یونانی برای اجرای پروژه ساخت مرکز داده (Data Center) توسط شرکت مایکروسافت در حومه آتن، ابراز آمادگی کرده و پیشنهاد خود را ارسال نمودند.

شرکت های یونانی که برای ساخت مرکز داده پیشنهاد مالی خود را به مایکروسافت ارسال کردند عبارتند از: 1- شرکت GEK TERNA، شرکت AKTOR و گروه میتیلینئوس. شرکت مایکوراسفت در پی مطالعه پیشنهادهای دریافتی، در طول سال 2024 نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

نخستین مرکز داده مایکروسافت در یونان که شرکت های مذکور پیشنهادهای خود را ارسال کردند، ظرفیت 19.2 مگاوات خواهد داشت و در فضای 2.2 هکتاری از مساحت 8.5 هکتاری که برای پروژه مذکور انتخاب شده است، ساخته خواهد شد.

قرار است سه ساختمان دو طبقه ای ساخته شود. بودجه پروژه مرکز داده مایکروسافت در منطقه اسپاتا واقع در حومه آتن و دو پارک تجاری که این شرکت در کوروپی راه اندازی خواهد کرد، به 400 میلیون یورو می رسد. این شرکت فناوری امریکایی مدعی است که ارزش افزوده سرمایه گذاری به یک میلیارد یورو خواهد رسید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.