کدخبر :288644 پرینت
21 آذر 1402 - 10:17

آغاز ثبت نام اولیه برای عمره مفرده در روزهای پیش‌رو

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت، ثبت نام مقدماتی و گروه‌بندی زائران برای اعزام به سفرهای عمره مفرده طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد و با بانک‌های عامل برای واریز وجوه زائران هماهنگی انجام شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت، قرار است روند اعزام کاروان‌ها از اوایل دی ماه با دو پرواز آغاز و هر پنج روز افزایش یابد؛ کاروان‌های نخست نیز از استان تهران خواهند بود.

ثبت‌نام مقدماتی و گروه‌بندی زائران نیز طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد و با بانک‌های عامل برای واریز وجوه زائران هماهنگی انجام شده است.

طبق گزارشاتی که نمایندگان اعزامی به عربستان به سازمان حج و زیارت اعلام کرده‌اند، برای عمره 11 هتل در مدینه و شش هتل در مکه نهایی شده و پیش‌بینی برای اعزام زائران در ماه شعبان هم درحال پیگیری است.

حمید رهبری‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت نیز از آمادگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای شروع عملیات عمره خبر داده و اعلام کرده است که برخی آئین‌نامه‌ها درحوزه حج با هدف کاهش عوامل و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی مورد بازنگری قرار گرفته است و بیش از شش هزار هزار کارگزار درحال بازآموزی هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.