کدخبر :288237 پرینت
12 آذر 1402 - 09:05

نسیم تلکام نسخه رایگان کتاب آموزش ویپ استریسک را منتشر کرد

شرکت نسیم ارتباط آینده با نام تجاری «نسیم تلکام» به‌مناسبت بازطراحی لوگو و هویت بصری سازمانی خود نسخه دیجیتال کتاب آموزش ویپ سافت‌سوییچ استریسک را به‌طور رایگان منتشر کرد. این کتاب با عنوان اصلی «مرجع آموزش ویپ با سافت‌سوییچ استریسک» در بهار 1396 توسط مهندس مجتبی اسفندیاری و دکتر مجتبی نجفی مقدم در 20 فصل تالیف و منتشر شده است.

متن خبر

گزارش آگهی/ شرکت نسیم ارتباط آینده با نام تجاری «نسیم تلکام» به‌مناسبت بازطراحی لوگو و هویت بصری سازمانی خود نسخه دیجیتال کتاب آموزش ویپ سافت‌سوییچ استریسک را به‌طور رایگان منتشر کرد. این کتاب با عنوان اصلی «مرجع آموزش ویپ با سافت‌سوییچ استریسک» در بهار 1396 توسط مهندس مجتبی اسفندیاری و دکتر مجتبی نجفی مقدم در 20 فصل تالیف و منتشر شده است

درباره نسیم تلکام

نسیم تلکام شرکتی های‌تک و دانش‌بنیان در حوزه فناوری VoIP و نسل نوین شبکه‌های مخابراتی (NGN/IMS) است که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است و با تولید 5 محصول کاملا ایرانی در حوزه «مدیریت تماس‌های تلفنی مبتنی بر VoIP، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، برقراری امنیت تماس (SBC) و برقراری تماس تحت‌وب (WebRTC)، زیرساخت ارتباطی کسب‌و‌کارها، سازمان‌ها و سرویس‌دهنده‌های مخابراتی را فراهم می‌کند. نسیم تلکام با چند دفتر فعال در شهرهای تهران و مشهد و ده‌ها نماینده در ایران و کشورهای همسایه، پاسخ‌گوی نیازهای ارتباطی هزاران سازمان ایرانی و چندین سرویس‌دهنده‌ فعال مخابراتی بوده است.

کتاب آموزش VoIP استریسک مناسبت چه کسانی است؟

تمام افراد علاقه‌مند به حوزه VoIP و سرویس‌های مدیریت تماس کدباز می‌توانند از این کتاب به‌عنوان یک مرجع آموزشی استفاده کنند. اگر به‌تازگی با فناوری ویپ آشنا شدید و می‌خواهید وارد که حوزه کاری شوید و اگر در این زمینه فعالیت داشتید و حالا می‌خواهید عمیق‌تر مسائل مربوط به این فناوری را بدانید کتاب آموزش استریسک بهترین گزینه برای شماست تا بتوانید دانش خود را درباره سافت‌سوییچ استریسک عمیق‌تر کنید. در این کتاب تمام مباحث مرتبط با فناوری VoIP و استریسک از مقدماتی تا پیشرفته شرح داده شده است.

این کتاب چرا رایگان منتشر شده است؟

نسیم تلکام در مرداد 1402 بعد از 12 سال لوگو و هویت بصری‌اش را بازطراحی کرد و به همین مناسبت نسخه دیجیتال کتاب آموزش سافت‌سوییچ استریسک رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در این بازطراحی تغییراتی در رنگ سازمانی ایجاد شد، لوگو بازطراحی شد و شعار «ارتباطی به وسعت دنیا» به‌عنوان تگ‌لاین انتخاب شد. به‌عنوان قسمتی از این کمپین اطلاع‌رسانی و در راستای مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت نسخه دیجیتال کتاب «آموزش استریسک» به‌طور رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

[node:title]

چطور کتاب آموزش استریسک را تهیه کنم؟

علاقه‌مندان برای دانلود نسخه دیجیتال (PDF) رایگان کتاب «آموزش استریسک» را به صورت رایگان از وب‌سایت نسیم ارتباط آینده به آدرس www.nasimtel.com دریافت کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا بروز هرگونه مشکل می‌توانید با شماره 0217949000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.