کدخبر :286597 پرینت
02 آبان 1402 - 14:10

پروژه شبکه انتقال فیبرنوری روستایی و کسب‌وکار و منازل شهری استان قزوین سرعت می‌گیرد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: در اجرای پروژه فیبرنوری شهری (خانگی و کسب‌و‌کارها)، ضمن قدردانی از همکاری‌های شورا و شهردار قزوین، نیازمند همراهی و مساعدت شهرداران شهرهای استان هستیم تا با تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای شهری، به ما یاری دهند و در پروژه شبکه انتقال فیبرنوری روستایی نیز راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مانند گذشته در جهت اجرای به موقع این طرح مهم و ملی در کنار ما باشند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حجت اله امینی در جلسه شورای راهبری توسعه فاوای استان قزوین که با حضور رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، میزانی، مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین، مدیران مجموعه ارتباطات استان و مدیران دستگاه های مرتبط با پروژه های ارتباطی تشکیل شد، بر لزوم همکاری بین دستگاه های استان، جهت تسهیل و تسریع در اجرای پروژه های مهم ارتباطی، تاکید کرد.

امینی، با اشاره به اینکه پروژه فیبرنوری شهری و روستایی که با تاکید و پیگیری مقام وزارت و اهمیت اجرای این طرح، در لیست پروژه های ملی قرار گرفت و با توجه به اینکه توسعه فیبرنوری در کشور، زیرساخت‌های مناسبی را برای توسعه صنایع، کشاورزی، بهداشت، آموزش و... فراهم می نماید، گفت: استان قزوین، به عنوان شاهراه ارتباطی مهم در کشور و محل عبور ترافیک 17 استان کشور است و از اولین استانهای کشور بود که برای اجرای این طرح مهم انتخاب شد و به همین خاطر ارتقاء تکنولوژی متناسب با علم روز بسیار مهم و ضروری است.

نماینده ارشد وزیر ارتباطات در استان، افزود: در اجرای پروژه فیبرنوری شهری (خانگی و کسب و کارها)، ضمن قدردانی از همکاری های شورا و شهردار قزوین، نیازمند همراهی و مساعدت شهرداران شهرهای استان هستیم تا با تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای شهری، به ما یاری دهند و در پروژه شبکه انتقال فیبرنوری روستایی نیز راهداری و حمل ونقل جاده ای مانند گذشته در جهت اجرای به موقع این طرح مهم و ملی در کنار ما باشند.

رجحانی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، با اشاره به اینکه طرح های ارتباطی استان می بایست با حساسیت ودقت و در زمان مقرر انجام گیرد، تاکید کرد تا هرگونه مشکل و مانعی به مجموعه استانداری ارسال گردد تا با همکاری و همراهی مدیران دستگاه های مربوطه، در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز ها و رفع موانع احتمالی اقدام گردد.

معاون عمرانی استاندار گفت: توزیع عادلانه امکانات در کل استان، پوشش ارتباطی جاده ای، ارتباطات روستایی و شهر هوشمند از موضوعاتی است که می بایست دائما رصد شده و در اجرای آن از هیچ تلاشی دریغ نگردد، در همین راستا استانداری و تمام دستگاه ها برای تحقق اهداف کشور آماده همکاری هستند.

در این جلسه مدیران شرکت های ارتباطات شاتل، شرکت همراه اول و مخابرات منطقه قزوین و شرکت ارتباطات ایرانسل که مجری پروژه های فیبر شهری و روستایی و ارتباطات سیاردر استان هستند، با طرح موانع و مشکلات پیش رو نسبت به اجرای به موقع پروژه ها تاکید کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.