افزایش سه برابری تماسهای صوتی و تصویری پیامرسانهای داخلی توسط زائران اربعین
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: تماسهای صوتی و تصویری روزانه پیامرسانهای داخلی در ایام اربعین افزایش حدود سه برابری داشته است و در روبیکا از چهار میلیون به بیش از 9 میلیون رسید، این عدد در بله از حدود 600 هزار تماس روزانه به بیش از دو میلیون افزایش یافت و در سروش پلاس نیز به ۸۰۰ هزار پیام روزانه رسید.
به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمد خوانساری در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت:
زائران اربعین امسال با ابزارهای فناورانه دسترسی بهتری به خدمات داشتند و یکی از آنها خدمات بر بستر پیام رسانهای داخلی بود، به گونهای که در یک ماه گذشته از کشور عراق حدود 740 هزار نفر از پیام رسان بله و حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از پیام رسان روبیکا استفاده کرده اند.
تماسهای صوتی و تصویری روزانه این پیام رسانها افزایش حدود سه برابری داشته و در «روبیکا» از چهار میلیون به بیش از 9 میلیون رسید، این عدد در «بله» از حدود 600 هزار تماس روزانه به بیش از دو میلیون افزایش یافت و در «سروش پلاس» به ۸۰۰ هزار پیام روزانه رسید.
بیش از 490 هزار نفر هم ارز اربعین خود را از طریق «بله» دریافت کرده اند، آی گپ و گپ هم در خدمترسانی به زائران فعال بودند و تماس کاربران خودشان را روزانه منتقل کردند، امیدوارم با افزایش کیفیت و تنوع خدمات بر بستر پیام رسانهای داخلی، شاهد توسعه کاربری آنها در آینده نه چندان دور باشیم. ماجورین انشاالله.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید