کدخبر :284679 پرینت
11 شهریور 1402 - 16:28

معاون وزیر ارتباطات، خبر داد: بهبود کیفیت شبکه ارتباطی کشور با بررسی نرخ تاخیر در شبکه داخل و بین‌الملل

جانشین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات، خبر داد: پس از دستور ریاست محترم جمهور، با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، نرخ تاخیر در شبکه داخل (IR-RTT) و بین‌الملل (RTT) و در مجموع، کیفیت شبکه بهبود پیدا کرده است.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، امیر لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت:

پس از دستور ریاست محترم جمهور، با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، نرخ تاخیر در شبکه داخل (IR-RTT) و بین‌الملل (RTT) و در مجموع، کیفیت شبکه بهبود پیدا کرده. ان‌شاءالله این روند ادامه خواهد داشت و شبانه‌روزی برای فراهم‌کردن بهترین‌ها برای مردم عزیز در تلاشیم.

[node:title]

[node:title]

[node:title]

گفتنی است، چندی پیش سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اقدامات موثر صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی و نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.