کدخبر :283737 پرینت
18 مرداد 1402 - 11:22

رئیس رگولاتوری، خبر داد: کاهش زمان مسیر اتصال درخواست به پیامرسان ایتا

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: درخواستی که از مسیرهای مختلف به پیام‌رسان ایتا می‌رسد ۲۰۰ میلی ثانیه تأخیر دارد که انشاالله می‌شود با روش‌هایی تا زیر ۵۰ میلی ثانیه زمان رفت و برگشت در شبکه را کاهش داد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، امیرمحمدزاده لاجوردی در ویراستی خود از سفر به عراق جهت مذاکرات ارتباطی جهت آماده سازی سرویس‌های ارتباطی با کیفیت در ایام اربعین به زوار ایرانی خبر داد و گفت: از روز گذشته که به عراق سفر کردیم، مذاکرات فشرده‌ای با مجموعه‌های مختلف عراقی از جمله وزیر ارتباطات عراق و همچنین رئیس رگولاتوری این کشور داشتیم، در مدت سه روز ۳۰ ساعت مذاکره خواهیم داشت و تمام تلاشمان ارائه سرویس ارتباطی با کیفیت و قیمت مناسب در ایام اربعین به زوار ایرانی است.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه در پاسخ به یکی از کاربران مبنی بر کار نکردن پیام‌رسان ایتا در سال گذشته در کشور عراق، خاطرنشان کرد: الان در بغداد و با اینترنت اتصال خوبی با ایتا دارم. البته جا دارN خیلی بهتر هم بشود. چون درخواست از مسیر اینترنت بین‌الملل و عراق- اروپا- ایران به ایتا می‌رسد چه با رومینگ و یا غیر رومینگ حدود ۲۰۰ میلی‌ثانیه تاخیر دارد. به امیدخدا می‌توان با روش‌هایی تا زیر ۵۰ میلی‌ثانیه RTT را کاهش داد.

ویراست

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.