کدخبر :283431 پرینت
10 مرداد 1402 - 23:35

سکو‌ی کتابخوان طاقچه رفع فیلتر شد

بعد از تاکید سکو‌ی کتابخوان طاقچه به رعایت قوانین کشور، با پا در میانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تشکیل جلسه فوق العاده با کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، طاقچه رفع فیلتر شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه اقتصاد دیجیتال کشور، ضمن تاکید بر این مطلب که تمامی سکوهای بزرگ کشور به قانون کشور ملتزم هستند و هیچ نابهنجاری را بر نمی‌تابند، از زارع پور درخواست کرد همانطور که تاکنون در مواقع حساس حامی کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال بوده، در شرایط کنونی نیز برای رفع این مشکل پادرمیانی و برای حل مشکلات بوجود آمده برای برخی سکوهای بومی اقدام کند.

سکوی طاقچه نیز در نامه‌ای مشابه ضمن اعلام التزام به قوانین کشور از وزیر ارتباطات درخواست کرد تا برای رفع فیلتر این سکو مساعدت و همراهی کند.

در پی این درخواست‌ها، وزارت ارتباطات درخواست تشکیل جلسه فوق العاده با «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» را داد و با همراهی اعضای دولتی این کارگروه، طاقچه رفع فیلتر شد.

در همین راستا، محمداحسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات با انتشار نامه‌های رئیس سازمان نصر تهران و مدیر سکوی طاقچه به وزیر ارتباطات، اعلام کرد که بعد از تاکید سکوهای اینترنتی بومی به رعایت قوانین کشور با پا در میانی عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، سکوی کتابخوان طاقچه رفع فیلتر شد.

[node:title]

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.