کدخبر :282888 پرینت
27 تیر 1402 - 09:59

آمار دولت قبل پیرامون اتصال ۹۰ درصدی روستاها به اینترنت صحیح نبود؛ آمار واقعی ۷۹ درصد بود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قول وزارتICT اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان1401بود اما بر پایه اطلاعات رسمی دولت قبل که 90 درصد پوشش بود، اما با شروع کار مشخص شد 90 همان 79درصد است و این یعنی از سه هزار روستا به هفت هزار روستا یعنی بیش از دو برابر، تلاش 22 ماهه اتصال حدود 4300 روستا بالای 20 خانوار به شبکه ارتباطی کشور بود که محقق شد و ادامه دارد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمداحسان خرامید، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در یکی از پیام‌رسان‌های بومی (ویراستی)، نوشت:

قول وزارتICT اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان1401بود اما بر پایه اطلاعات رسمی دولت قبل که 90 درصد پوشش بود، اما با شروع کار مشخص شد 90 همان 79درصد است و این یعنی از سه هزار روستا به هفت هزار روستا یعنی بیش از دو برابر، تلاش 22 ماهه اتصال حدود 4300 روستا بالای 20 خانوار به شبکه ارتباطی کشور بود که محقق شد و ادامه دارد.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

آنچه درسی سال اخیر آمار دایری تلفن و دیتا و....داده شده و یا افتتاح شده جمع کنیم سه برابر امکانات موجود می شود
و این آقای وزیر هم می‌گوید آمار قبلی اشتباه بوده است ولی آمار فعلی هم خیلی اشتباه است آنهم از همان
اشتباهات که آسیبان میکند.. .. مدیران میانی برای گرفتن پاداش برای کارهای نکرده ... بعضا مشاهده شده که وزرا هم از ساختن کارنامه جعلی بدشان نمیآمده و یا مشوقی در رفتار برای تداوم این بد اخلاقی ها بوده اند.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.