کدخبر :281389 پرینت
20 خرداد 1402 - 08:11

اینفوگرافیک| کمک هوش مصنوعی به کارشناسان فوتبال برای انتخاب برترین خط حمله قرن ۲۱

پیشرفت هوش مصنوعی و جا افتادن آن در بین افراد جامعه که با توسعه این فناوری همراه بوده، منجر شده که در هر مسئله‌ای کاربران از این فناوری کمک بگیرند و این‌بار کاربران با کمک هوش مصنوعی تلاش کردند تا برترین خط حمله قرن ۲۱ متشکل از وینگر چپ و راست و نوک حمله را انتخاب و معرفی کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، این روزها با پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان، در هر مقوله‌ای، صحبت از کاربرد بی‌شمار هوش مصنوعی در زندگی انسان است و این‌بار این فناوری جدید برای انتخاب برترین خط حمله قرن به کمک کارشناسان فوتبال آمده است.

پیشرفت هوش مصنوعی و جا افتادن آن در بین افراد جامعه که با توسعه این فناوری همراه بوده، منجر شده که در هر مسئله‌ای کاربران از این فناوری کمک بگیرند.

ابزار هوش مصنوعی در حوزه‌ ورزش و خصوصا فوتبال از پرکاربردترین ابزار این روزها به شمار می‌رود به صورتی که با استفاده از داده‌های اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن که شاید تنها چند ثانیه باشد، تحلیل‌ها، آمارها و مقایسه‌های جذابی را تحویل می‌دهد.

این‌بار کاربران با کمک هوش مصنوعی تلاش کردند تا برترین خط حمله قرن ۲۱ متشکل از وینگر چپ و راست و نوک حمله را انتخاب و معرفی کنند.

هوش مصنوعی در پست وینگر چپ، نیمار جونیور برزیلی را به عنوان برترین بازیکن این پست در قرن ۲۱ فوتبال معرفی کرد و پس از او ادن هازارد بلژیکی و رایان گیگز، اسطوره ولزی تیم منچستریونایتد قرار گرفتند. فرانک ریبری و رونالدینیو رتبه‌های چهارم و پنجم این پست در قرن ۲۱ را از آن خود کردند.

در پست وینگر راست، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، لیونل مسی ابرستاره تاریخ فوتبال به عنوان برترین وینگر راست در این قرن انتخاب شد و پس از او آرین روبن از هلند و محمد صلاح از مصر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. لوییس فیگو و دیوید بکهام نیز در رتبه چهارم و پنجم برترین‌های این پست ایستادند.

ابزار هوش مصنوعی با استفاده از داده‌های اطلاعاتی، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم النصر را به عنوان برترین مهاجم نوک در قرن ۲۱ معرفی کرد و پس از او، زلاتان ابراهیموویچ سوئدی و روبرت لواندووسکی از لهستان ایستادند. رتبه‌های چهارم و پنجم این پست نیز به لوئیس سوارز اروگوئه‌ای و دیدیه دروگبا از ساحل عاج رسید.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.