کدخبر :281040 پرینت
08 خرداد 1402 - 12:28

ایمپلنت تخصصی با اقساط در وب سایت مرکز ایمپلنت

ایمپلنت دندان یک روش درمانی محبوب برای دندان های از دست رفته می باشد که می توان به درمان یک واحد بی دندانی تا بی دندانی کل دهان را درمان نماید.

متن خبر

گزارش آگهی/ اگر قصد درمان ایمپلنت دندان را دارید با ما همراه باشید.

معرفی مرکز ایمپلنت

هدف وب سایت مرکز ایمپلنت به ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به افراد در زمینه ایمپلنت است و با همکاری که در کلینیک های خود با بهترین متخصصین سعی در حفظ رضایت بالای بیماران خود دارد. در مرکز ایمپلنت از بهترین برندهای دنیا و به روز ترین تجهیزات برای انجام درمان استفاده می شود.

قیمت ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان وابسته به عوامل بسیار زیادی دستخوش تغییر می شود و برخی از عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت شامل : تعداد واحد، برند پایه، نوع روکش، میزان تخصص پزشک و میزان هزینه درمان های جانبی می باشد.

اگر می خواهید درباره هزینه ایمپلنت دندان روز بیشتر بدانید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

وب سایت مرکز ایمپلنت یکی از متنوع ترین برندها در اختیار شما می گذارد و شما می توانید از ایمپلنت های سوئیسی، آمریکایی، کره ای، آلمانی، فرانسوی، ایرانی و ...... استفاده کنید. همچنین در وب سایت مرکز ایمپلنت می توانید از بهترین برند های روز دنیا نیز استفاده فرمایید.

شرایط ایمپلنت در وب سایت مرکز ایمپلنت

وب سایت مرکز ایمپلنت برای مراجعین عزیز خود که قصد ایمپلنت دندان را دارند، شرایط های ویژه ای به نسبت سایر مراکز در نظر گرفته است که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

[node:title]

شرایط اقساط

در وب سایت مرکز ایمپلنت شرایط مختلفی برای مراجعین عزیز فراهم شده است که می توانند هزینه ایمپلنت دندان خود را به صورت اقساط بلند بدون سود با چک پرداخت کنند. همچنین اگر دسته چک ندارد، باز شرایط اقساط ویژه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین در صورت پرداخت نقدی شامل 10% درصد تخفیف خواهید شد.

ضمانت

اگر به صفحه قیمت ایمپلنت وب سایت مرکز ایمپلنت مراجعه کنید، در جداول تمامی برند های ایمپلنت به همراه میزان ضمانت آنها آورده شده است. میزان ضمانت های مرکز ایمپلنت از 5 سال شروع شده و تا مادام العمر ادامه دارد و می توانید اطمینان و آسودگی خاطر بیشتر در زمان ایمپلنت دندان داشته باشید.

امکان انجام انواع ایمپلنت های دندانی

یکی از بزرگترین مزایای وب سایت مرکز ایمپلنت، در اختیار داشتن انواع برند ایمپلنت با مدل های مختلف می باشد. شما می توانید انواع برند ایمپلنت کره ای، سوئیسی، آمریکایی، فرانسوی، ایرانی و ..... را انتخاب کنید و حتی می توانید درباره هر برند با مشاورین مشورت فرمایید.

مشاوره رایگان تخصصی

یکی دیگر از خدمات ویژه ای که وب سایت مرکز ایمپلنت به شما ارائه می دهد، ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان و تخصصی است. شما می توانید به دو صورت مجازی سپس حضوری مشاوره رایگان توسط متخصص دریافت کنید و از وضعیت و طرح درمان خود مطلع شوید.

در این مشاوره ها وابسته به شرایط استخوان و بودجه شما بهترین نوع ایمپلنت به شما پیشنهاد می شود و درباره روند درمان به شما توضیحات کاملی داده می شود تا بیمار در کنار شرایط خود، بهترین درمان را داشته باشید.

همچنین درباره برندهای ایمپلنت و میزان ضمانت آنها توضیحات کاملی به شما ارائه خواهد شد و در آخر نیز باز تصمیم گیرنده خواهید بود و این مشاوره کاملاً رایگان خواهد.

انواع ایمپلنت دندان در وب سایت مرکز ایمپلنت

ایمپلنت دندان یک درمان نوین در دندانپزشکی می باشد که هر روز در حال پیشرفت می باشد و انواع مختلفی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از انواع های ایمپلنت کاربرد، مزایا و هزینه مخصوص به خود را دارا می باشند و در وب سایت مرکز ایمپلنت امکان انواع مختلفی از ایمپلنت قابل انجام می باشد که شامل موارد زیر است :

بیشتر بخوانید ایمپلنت دندان چیست ؟

[node:title]

1-ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال یکی انواع روش های کاشت ایمپلنت دندان می باشد که در این نوع کاشت دقت انجام بسیار بالا بوده و جراحی به وسیله حداقل برش و خونریزی انجام خواهد شد. ایمپلنت های دیجیتال با بررسی عکس های مخصوص و شبیه ساز های سه بعدی انجام خواهد شد که درمان بیشترین دقت ممکن را داشته باشد. نرخ موفقیت در این درمان بسیار بالا می باشد.

2-ایمپلنت فوری

یکی از معایب ایمپلنت دندان که از آن یاد می کنند، طول درمان بالای آن می باشد و ممکن بین 2 الی 6 ماه وابسته به شرایط فرد به طول بیانجامد. ایمپلنت های فوری راه حل خوبی برای این شرایط هستند و با سرعت بسیار بیشتری به استخوان فک جوش می خورند.

ایمپلنت های فوری می تواند صفر تا صد مراحل ایمپلنت دندان را در کمتر از یک ماه به پایان برساند اما هزینه بیشتر به نسبت ایمپلنت های معمولی دارا می باشد.

3-ایمپلنت به روش پانچ

ایمپلنت به روش پانچ با نام ایمپلنت بدون نیاز به جراحی نیز شناخته می شود. کاشت ایمپلنت به روش پانچ دیگر نیاز به بخیه ندارد و درد و خونریزی در آن کمتر خواهد.

4- اوردنچر

اوردنچر دندان یکی از انواع ایمپلنت دندان است که برای افرادی که دارای بی دندانی گسترده در سطح یک هستند بسیار مناسب است و این نوع ایمپلنت نیز به نسبت ایمپلنت کامل هزینه مناسب تری دارا می باشد. در اوردنچر دندان یک دست دندان کامل شبیه به دندان مصنوعی برای روی پایه های ایمپلنت قرار می گیرد.
به وسیله این درمان در کنار هزینه مناسب، دیگر مشکلی در لقی و تکلم نخواهید داشت.

5- ایمپلنت دندان با بیهوشی

بسیاری از افرادی ممکن است به دلایل مختلف مایل به انجام جراحی ایمپلنت به وسیله بی حسی نباشد اما در مرکز ایمپلنت این امکان فراهم شده است که ایمپلنت دندان با بیهوشی انجام دهید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.