کدخبر :280459 پرینت
24 اردیبهشت 1402 - 07:44

توییت ایلان ماسک باعث افزایش 50 درصدی قیمت میم‌کوین په‌په شد

ایلان ماسک، مالک توییتر میمی را با پپه قورباغه (نماد میم‌کوین په‌په) با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت که باعث توجه بسیاری به میم‌کوین په‌په شد و اکنون قیمت آن ۵۴.۷ درصد افزایش یافته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، طبق داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط CoinMarketCap، میم‌کوین پپه به دنبال توییت ارسال شده توسط ایلان ماسک اکنون ۵۴.۷ درصد افزایش یافته است.

په‌په در ماه آپریل توسط یک تیم ناشناس از توسعه‌دهندگان ظهور کرد و توانست به سرعت حمایت جامعه ارز دیجیتال را بدست آورد. په‌په در صرافی‌های بزرگ مختلف از جمله منطقه نوآوری بایننس فهرست شده است.

گفتنی است؛ ارز دیجیتال Pepe یک توکن غیر متمرکز برای بلاکچین اتریوم است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این ارز با الهام از میم های پپه ساخته شده است و به دلیل شناخته شدن بالایی که در بین جامعه میم دارد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

Pepe برای تبادل مقدار بازیابی شده از Ethereum استفاده می کند و در سال ۲۰۲۱ ارزش بازار Pepe به حدود ۲۵ میلیون دلار رسید. به عنوان یک ارز دیجیتال، Pepe همانند دیگر ارزهای مشابه نقشی در تجارت و سرمایه گذاری دارد، اما به دلیل ریشه هایی که از جامعه میم دارد، معمولاً بیشتر به عنوان یک ارز تفریحی و جمع آوری میم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پپه توکنی است که بیشتر برای تبلیغات استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد که در مقایسه با دیگر رمزارزها، کاربرد خاصی ندارد. این توکن به شدت به “طرح پامپ و دامپ” مشتبه است، به این معنی که ارزش آن در چند روز یا حتی چند ساعت، به طور ناگهانی بالا می‌رود و سپس به همان سرعت به پایین می‌آید.

هدف اصلی پپه این است که خود را به عنوان پادشاه رمزارزهای میم کوین معرفی کند و رمزارزهای محبوب دیگر را با نام “اینو” از قدرت سلطنتی خارج کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.