کد مطلب: 

275588

طی قراردادی هفت ساله، شرکت سیتاد موفق به اخذ پروانه اپراتوری خدمات عمومی دولت الکترونیک PGSB شد

معاون توسعه کسب‌وکار گروه خدمات انفورماتیک راهبر، گفت: برای فعالیت و اپراتوری خدمات عمومی دولت الکترونیک (PGSB) یک قرارداد هفت ساله به صورت BOT بین شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا (سیتاد) و سازمان فناوری اطلاعات منعقد شده و فعالیت این شرکت با اعطای پروانه در اواسط سال جای آغاز شده است.
سید غلامرضا زین‌العابدین

سید غلامرضا زین‌العابدین در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به اینکه دور جدید مدیریت گروه خدمات انفورماتیک راهبر از دی‌ماه سال گذشته با ورود دکتر نائینی به عنوان مدیرعامل با ماموریت‌های جدید از طرف هلدینگ سرمایه گذاری غدیر آغاز شده است، گفت: علاوه بر فعالیت‌های جدید، طرح‌هایی که در سال گذشته شروع شده بود را امسال به نتیجه رساندیم که PGSB یکی از این طرح هاست.

زین‌العابدین افزود: پروژه دوم مربوط به شرکت معتمد مالیاتی است که این فرآیند هم از سال گذشته شروع و امسال خوشبختانه موافقت اصولی اخذ و شرکت تاسیس شد و فرآیند اخذ مجوز TSP هم برای این شرکت در دست پیگیری می‌باشد.

معاون توسعه کسب‌وکار گروه راهبر اظهار کرد: در حوزه ارائه خدمات دیتا سنتر و خدمات ابری یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه به نام شرکت طوبی امید راهبر ماموریت دارد و هم‌اکنون در حال افزایش ظرفیت دیتا سنتر موجود جهت ارائه سرویس به گروه غدیر و شرکت‌های بیرون از گروه هستیم.

وی اضافه‌کرد: شرکت فناوران اعتماد راهبر که یکی از سه مرکز میانی فعال صدور گواهی ریشه می‌باشد و با ارائه راه حل کامل احراز و امضاء الکترونیک خوشبختانه در شش ماه گذشته در این حوزه، توسعه قابل توجهی داشته و توانسته بازار خوبی را جذب کند.

زین‌العابدین با اشاره به تشکیل دو واحد مستقل کسب‌وکاری، به نام‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال و سلامت الکترونیک برای توسعه خدمات گروه گفت: امید داریم با تشکیل این دو واحد، گروه خدمات انفورماتیک راهبر در سال 1402 گردش مالی خوبی داشته باشد.

انتهای‌ پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (6 رای)
سیتنا 3
2022-12-25 12:01

افزودن دیدگاه جدید