کد مطلب: 

295324

اتمام عملیات عمرانی فیبرنوری منازل و کسب وکارهای شهرکرد تا هفته دولت

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد، پیشرفت پروژه را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: نقاط اولویت دار جهت اجرای پروژه از سوی شهرداری به این اداره کل اعلام می شود.
اتمام عملیات عمرانی فیبرنوری منازل و کسب وکارهای شهرکرد تا هفته دولت

به گزارش سیتنا، جلسه بررسی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد، با حضور بهنام امانی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناروی اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری ، نمایند شهرداری شهرکرد و اپراتور آسیاتک برگزار شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرداری شهرکرد عملیات بهسازی معابر و جاده های سطح شهر را بر عهده دارد، اظهار کرد: نقاط اولویت دار اعلام شده از سوی شهرداری به فیبر نوری متصل می شود.

امانی با بیان اینکه از جمله مکان هایی که به فیبر نوری متصل می شود ورودی شهرکرد است که بسیاری از کسب و کارها در این مکان مستقر هستند، اظهار کرد: عملیات حفاری فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد حدود 150کیلومتر است که بعد از گذشت دو هفته از شروع عملیات، حفاری پیشرفت قابل توجهی داشته است.

سرپرست اداره کل ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف وزارت ارتباطات و در راس آن دولت سیزدهم اتصال بیست میلیونی خانوارها به فیبرنوری منازل و کسب وکارها تا پایان سال 1404 است و ان شاء الله با برنامه ریزی به عمل آمده عملیات عمرانی پروژه مذکور در شهرکرد همزمان با آغاز هفته دولت به اتمام می رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-29 21:35

افزودن دیدگاه جدید