کد مطلب: 

295399

تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش کامل فیبرنوری در تمام مناطق کلانشهر اصفهان

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،گفت: درصدد هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن تمام مناطق کلانشهر اصفهان تحت پوشش فیبرنوری قرار بگیرد، از طرفی تسریع در اجرای پوشش فیبرنوری هزینه‌ها را کاهش خواهد داد و زیرساخت‌های توسعه محور نیز ایجاد می‌شود.
تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش کامل فیبرنوری در تمام مناطق کلانشهر اصفهان

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امیر لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و در خصوص پوشش فیبرنوری در اصفهان و پوشش مخابرات در نقاط کور جاده‌ای استان، گفت‌وگو کردند‌.

امیر محمدزاده لاجوردی در این دیدار، گفت: درصدد هستیم در سریعترین زمان ممکن تمام مناطق کلانشهر اصفهان تحت پوشش فیبرنوری قرار بگیرد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: رئیس جمهور شهید یک روز قبل از شهادت در جلسه شورای عالی فضای مجازی پیگیر طرح فیبرنوری در کشور بودند از این رو با جدیت بیشتری پیگیر این طرح هستیم تا در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: هدف این است که از ایجاد انحصار در اپراتورها جلوگیری کنیم و در مسیر رقابت خدمت‌رسانی بهتری به مردم انجام شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: در انتخاب اپراتورها شاخص‌هایی را مد نظر داریم تا پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود و قیمت تمام شده برای مردم مناسب‌تر باشد.

محمدزاده لاجوردی گفت: زیرساخت توسعه شهر هوشمند با اجرای این طرح ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: تسریع در اجرای پوشش فیبرنوری هزینه‌ها را کاهش خواهد داد و زیرساخت‌های توسعه محور نیز ایجاد می‌شود.

تلاش وزارت ارتباطات برای پوشش کامل فیبرنوری در تمام مناطق کلانشهر اصفهان

پوشش مخابرات در نقاط کور جاده‌ای استان ضروری است

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در این دیدار، گفت: بایستی به توافقی برسیم که در آن منفعت عمومی مد نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با شهرداری اصفهان مذاکره خواهد کرد تا با تسهیل گری مسیر پوشش فیبر نوری در کلانشهر اصفهان هموار شود.

استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود درباره نقاط کور جاده‌ای استان گفت: پوشش مخابرات در سراسر استان بسیار مهم است و درصدد هستیم با مساعدت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این خواسته مردمی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مناطق اگر تصادف یا سانحه‌ای رخ دهد مردم برای درخواست نیروی امدادی با مشکل مواجه می‌شوند از این رو رفع این چالش‌ها برای مدیریت استان ضروری است.

دکتر مرتضوی گفت: می‌توان از انرژی خورشیدی در این نقاط استفاده کرد و با نگاهی ملی این چالش رفع گردد.

همچنین به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان لیست نقاط کور جاده‌ای استان با اولویت مسیرهای مهم آماده و در اختیار معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفت.

در این دیدار درخواست پلیس راهور استان مبنی بر تکمیل تجهیزات تلفن‌های ماهواره‌ای در محورهای استان مطرح و معاون وزیر ارتباطات در این خصوص عنوان کرد، مساعدت لازم با استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2024-06-01 12:21

افزودن دیدگاه جدید