کدخبر :275180 پرینت
22 آذر 1401 - 11:36

نماینده مجلس: مردم ناچارند در لاتاری قرعه کشی خودرو ثبت نام کنند!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس گفته‌های وزیر صمت، قرار بود قرعه کشی خودرو حذف شود، اما امروز انتهای سال 1401 هستیم و همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو برقرار است و مردم ناچارند در این لاتاری ثبت نام کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 22 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تشریح سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قصه خودرو، قصه شیرینی نیست، عنوان کرد: زمانی که آقای فاطمی امین تصدی وزارت صمت را برعهده گرفتند مشخصا دو قول را در برنامه های مختلف تکرار کردند.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی دو قول وزیر صنعت را حذف قرعه کشی خودرو و ثبات قیمت عنوان و تصریح کرد: بنده و بسیاری از نمایندگان دیگر که سوال و استیضاح را مطرح می کنیم نه با دولت پدر کشتگی داریم و نه با هیچ یک از وزرا بلکه حرف ما حرف مردم است. آقای رئیس جمهور نیز وعده های وزیر صمت را نیز تکرار کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای فاطمی امین در تاریخ 22 شهریور 1400 عنوان کرد که برای صنعت خودرو دو برنامه شش ماهه و دو ساله داریم که این دو برنامه به افزایش عرضه و عدم افزایش قیمت کمک می کند. امروز کلاه خود را قاضی کنید آیا قیمت خودرو افزایشی پیدا نکرده است، همین 2- 3 روز قبل ارزان ترین خودرو تولیدی شرکت سایپا 30 میلیون تومان گران شده است.

رشیدی کوچی افزود: در 25 مهر 1400 در حاشیه نشست اتاق بازرگانی نیز آقای فاطمی امین عنوان کرده است برنامه ای داریم تا قرعه کشی خودرو به زودی حذف شود، آیا قرعه کشی خودرو حذف شده، امروز انتهای سال 1401 قرار داریم ولی همچنان لاتاری برای قرعه کشی خودرو برقرار است و مردم ناچارند در این لاتاری ثبت نام کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: لاتاری یعنی ما جایی ثبت نام کنیم که چندین برابر پول دهیم و یک خودرو تحویل بگیریم. مردم امروز از چه مسئله ای ناراحت هستند؟ از همین وعده های بی عمل. وقتی پشت تریبون حرف می زنیم و عمل نمی کنیم در مردم نارضایتی ایجاد می شود.

رشیدی کوچی تصریح کرد: هرگاه در مجلس و دولت بحث خودرو مطرح شد، خودروسازان قیمت را بالا بردند و این دهن کجی به دولت و مجلس بود. در پایان سال 1401 قرار داریم و ما در این شرایط به تثبیت قیمت خودرو نیز راضی هستیم اما همین امروز نیز شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم امروز به سختی می توانند خودرو دسته دوم تولید داخل را تهیه کنند، گفت: در آبان 1400 عنوان شد که در 1401 قرعه کشی خودرو نخواهیم داشت و به این سمت می رویم که بیش از نیاز داخل خودرو تولید کنیم اما این در حالی است که به هیچ یک از این وعده ها عمل نشد و فقط 30 درصد افزایش ظرفیت تولید داشتیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

فعلا خودرو سازها ملت را سرکار گذاشته اند و در موقع ثبت نام آی پی آدرس ها را در سرور مسدود و تعداد کمی از ای آدرس ها به سایت ثبت نام دسترسی دارند و صد البته آی پی آدرس ولید نور چشمی ها باز است به نخوی آن نور چشمی ها با موفقیت نوذ و هشت درصدی موفق به ثبت نام میشوند و دو درصد هم میشود سهم ملت صف کشید ه

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.