شیر و چیپس، پرفروشترین کالاها در خریدهای آنلاین پایتخت
گزارش اسنپ اکسپرس از خریدهای آنلاین کاربران تهرانی طی سال 1400 نشان میدهد که شیر، چیپس، پفک و پاپکورن پرفروشترین کالاها بودهاند.
به گزارش سیتنا، اسنپ اکسپرس در سال 1400، میانگین زمان ارسال مرسوله را به 30 دقیقه رسانده است.
خدمات این سامانه در بیش از 80 شهر کشور عرضه می شود و بیش از 2000 سوپرمارکت و فروشگاه زنجیره ای، کالای خود را با اسنپ اکسپرس به مشتریان می رسانند. گزارش اسنپ اکسپرس از عملکرد این مجموعه در سال 1400 از عرضه بیش از 160 کالای متنوع خبر می دهد. در اسنپ اکسپرس 161 هزار و 284 کالای متنوع عرضه می شود.
بخش جالب این گزارش اما به عملکرد کاربران در یک سال گذشته مربوط است. در سال 1400 یکی از کاربران با سفارش 23 میلیون تومانی و کاربری دیگر با سفارش 78 قلم کالا در یک سبد خرید به ارزش یک میلیون و 976 هزارتومان، رکوردزنی کرده اند.
اسنپ اکسپرس در گزارش خود مناطق تهران در خریدهای آنلاین را از نظر پنج سبد نخست خرید اول کاربران به سه دسته تقسیم کرده است. مناطق یک، دو و سه در دسته نخست جای گرفته اند. کاربران اسنپ اسکپرس در این مناطق، بیشتر مشتری شیر، پنیر، سبزی و صیفی جات، ماست، آدامس، پاستیل و شکلات بوده اند. در گروه دوم که مناطق 22، 21، 5، 9، 10، 11، 12، 6، 7، 8، 4 و 13 را شامل می شود، مردم بیشتر شیر، پنیر، چیپس، پاپکورن، ماست، بستنی و فالوده خریده اند. گروه سوم شامل مردم در مناطق 18، 17، 19، 16، 20، 15 و 14 است که کاربران اسنپ اکسپرس در آن بیشتر چیپس، پفک و پاپکورن، بستنی و فالوده، شیر، چای و دمنوش و پنیر سفارش داده اند. در سال گذشته شیر پرفروش ترین کالا در گروه اول و دوم و چیپس، پفک و پاپکورن پرفروشترین محصول در گروه سوم بوده است.
اسنپ اکسپرس می گوید در گروه نخست، کاربران به طور متوسط در هر خرید 4.8 کالا سفارش داده اند که ارزش آن 74 هزار تومان برآورد شده است. این رقم در گروه دوم 4.1 آیتم با ارزش 56 هزار تومان و در گروه سوم 3.3 آیتم با ارزش 30 هزارتومان برآورد شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید