کدخبر :271718 پرینت
03 شهریور 1401 - 11:02

ارائه محصولی بانکی در حوزه تسهیلات خرد از مسیر مرکز نوآوری فینوداد

مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد، گفت: یکی از مهمترین محصولات بانکی کشور در حوزه تسهیلات خرد از مسیر مرکز نوآوری فینوداد برنامه ریزی شده است.

متن خبر

حمیدرضا احمدیان، مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری بانک ملی ایران با عنوان «فینوداد» در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اقدامات مرکز نوآوری فینوداد در حوزه سرمایه گذاری، شتابدهی مالی و حمایت از کسب و کارهای جوان و دانش حوزه فناوری، گفت: مرکز نوآوری فینوداد در دو سال اخیر به صورت یک SBU در مرکز سداد شروع به فعالیت کرد، طی این مدت هدف این مرکز فرهنگ سازی، آموزش و تمرین برای حضور در بازار بود.

احمدیان، ادامه داد: مرکز نوآوری فینوداد در حال حاضر به حد کافی به بلوغ اجرایی و فرآیندی برای حضور در اکوسیستم پولی و بانکی رسیده است که می تواند به عنوان یک نهاد حقوقی نقش موثرتری را داشته باشد.

وی، بیان کرد: امروز افتتاح رسمی این نهاد حقوقی به عنوان مرکز نوآوری بانک ملی (فینوداد)بوده و هدف ارتقا سبد محصولات بانکی در بانک ملی و تلاش برای تبدیل به یک هاب ملی در پویایی صنعت و درنهایت کمک به زیست بوم دانش بنیان در این صنعت می باشد و امیدوارم با حمایت و تلاش همه ارکان بتواند نقش موثرتری را در فضای اکوسیستم بازی کند و در حوزه نوآوری کشور بدرخشد.

مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد، اشاره کرد: اهداف مرکز نوآوری فینوداد کاملا مشخص است، تکمیل سبد محصولات بانکی برای بانک ملی ایران، حضور موثرتر در بازار بانکی کشور و تمرین برای حضور در صنعت مالی با نگاه پوشش سایر بازارهای مالی کشور در کنار بازار پولی و بانکی، بخشی از این اهداف است.

احمدیان، تاکید کرد: تفاهم نامه هایی با دانشگاه های علامه طباطبایی، صنعتی شریف و تهران داریم با هدف اتصال به هسته‌های فناور و دانش بنیان این دانشگاه ها تا در نهایت بتوانیم در حوزه سرمایه گذاری، خرید و توسعه محصول با آنها همکاری کنیم.

وی، اشاره کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین محصولات بانکی کشور در حوزه تسهیلات خرد از مسیر مرکز نوآوری فینوداد برنامه ریزی شده است و در واقع همکاری با صنعت بیمه گام بعدی ما در مرکز نوآوری فینوداد است که به زودی اخبار و برنامه آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.