کدخبر :266253 پرینت
27 بهمن 1400 - 12:29

امکانات بانک ملی ایران برای اطلاع‌رسانی تراکنش‌های خرد به مشتریان

مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند پیام‌های تراکنشی کمتر از ۳۰ هزار تومان خود را به جای پیامک، از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک یعنی سامانۀ بام، نشان‌بانک و پیام رسان بانکی بله، همچنین دارندگان گوشی های غیرهوشمند از طریق تلفن گویایی بانک ملی به شماره ۰۹۶۲۲ دریافت کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اطلاع رسانی تراکنش ها با مبلغ کم تر از 30 هزار تومان حساب های بانک ملی ایران از دوم اسفندماه سال جاری از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک یعنی سامانۀ بام، نشان‌بانک و پیام رسان بانکی بله، با انتخاب مشتریان محترم انجام خواهد شد.

ضمن اینکه دریافت رسید آنلاین تراکنش ها در «بله» و «نشان بانک» همراه با مزیت حسابداری و مدیریت مالی برای مشتریان همراه خواهد بود تا از این طریق، مدیریت هزینه ها و درآمدهایشان را نیز در دست بگیرند.

«نشان بانک» یک بانک تمام دیجیتال در اپلیکیشن «ایوا»، گزینه دیگر دریافت لحظه ای تراکنش هاست که کاربر می تواند از طریق گزینه اطلاع رسانی بانک ملی ایران در آن به این امکان دسترسی داشته باشد.

همچنین بازو (بات) «اطلاع رسانی» در پیام رسان بانکی  «بله»، نه تنها جزئیات همه تراکنش ها را به کاربر نشان می دهد، بلکه امکان تعیین بازه زمانی برای محدود کردن دوره مشخص مشاهده تراکنش ها، مجموع مبالغ واریزی و برداشتی به حساب و نیز امکان فیلتر کردن تراکنش های واریز و برداشت را نیز ایجاد کرده است.

گزینه «مدیریت مالی شخصی»، امکان جالب دیگر بله برای کاربران است که برای نخستین بار در سیستم بانکی امکان دریافت گزارش مالی نموداری و گزارش مالی متنی را برای کاربران فراهم کرده است.

مشتریان محترمی که از گوشی های غیر هوشمند استفاده می نمایند و یا دسترسی به اینترنت برای آنها مقدور نیست می توانند با استفاده از تلفن بانک گویای بانک ملی (09622) نسبت به دریافت تراکنش های حساب خود اقدام نمایند.

همچنین مشتریان گرانقدر می توانند ریز تراکنش های حساب خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ملی «بام» و دستگاه های خودپرداز هم دریافت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.