کیفیت سرویس ارتباطات راه دور شرکت مخابرات مطلوب است
با تشریح پارامترهای سنجش ترافیک و تماسهای موفق اپراتورهای شرکت مخابرات ایران توسط وزارت ارتباطات، کیفیت سرویس ارتباطات راه دور این شرکت مطلوب اعلام شد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، در جدیدترین گزارشی که به تازگی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه آمار میزان موفقیت اپراتورها در عرصه برقراری مکالمه به تفکیک مشخص و منتشر شد؛ برقراری تماسهای موفق شرکت مخابرات ایران بالای ۹۰ درصد اعلام شد.
دراین گزارش با تشریح پارامترهای سنجش ترافیک و تماسهای موفق اپراتورها ، کیفیت سرویس ارتباطات راه دور شرکت مخابرات ایران را مطلوب اعلام کرد.
بنا بر این گزارش، میزان کارایی مدارات اتصال متقابل در این شبکه مخابرات ایران بیش از ۹۹ درصد اعلام شد.
گفتنی است، این اطلاعات برگرفته از آمار ترافیکی مراکز SC/PC آذرماه ۱۴۰۰ شامل ACT-AHT-ASR- CER- ABR - می باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید