تسهیل امور بانکی و مالی با سامانه «بام»
هر آنچه که یک فرد برای انجام امور بانکی و مالی روزمره خود به آن نیاز دارد، در سامانه «بام» بانک ملی ایران فراهم است.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه بام بانک ملی ایران امکان بهره مندی از خدمات بانکداری شعب بدون نیاز به حضور در بانک را برای مشتریان فراهم آورده است و کاربران می توانند با استفاده از این سامانه صورتحساب بگیرند و پول کارت به کارت کنند. خرید شارژ، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و... از دیگر خدمات بام است.
همچنین «سرویس درخواست صدور دسته چک» در سامانه بام، برای ثبت، استعلام و پیگیری چک های صیادی در دسترس قرار گرفته است.
با نرمافزار موبایلی همراه بام، نیز دسترسی به خدماتی از قبیل انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و... امکان پذیر است.
همچنین در نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام ملی تحت سیستم عامل اندروید نیز مدیریت چک های صیادی شامل صدور، تایید، دریافت و انتقال چک و همچنین ویجت صورت حساب کارت های فاقد حساب در اختیار کاربران قرار گرفته است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید