کدخبر :258755 پرینت
12 تیر 1400 - 14:52

نحوه شارژ ADSL شرکت آسیاتک

چنانچه مشکلی از بابت شارژ ADSL آسیاتک دارید، می‌توانید از طریق سایت آسیاتک، شماره‌های تماس و یا حتی مراجعه حضوری به نمایندگی‌های موجود در سطح شهر، نسبت به شارژ اینترنت پر سرعت بر خط خود اقدام کنید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت آسیاتک از ارائه دهندگان اینترنت بر خط است که بسیاری از کاربران اینترنتی از خدمات آن استفاده می‌کنند. اگر شما نیز از ADSLهای این شرکت بهره می‌برید، شاید در نحوه شارژ ADSL آسیاتک به مشکل خورده باشید. در این راهنما قصد داریم پروسه شارژ کردن اینترنت پر سرعت بر روی تلفن ثابت شرکت آسیاتک را معرفی کنیم. بنابراین اگر از کاربران جدید این اپراتور هستید و یا مشکلی در حین شارژ اینترنت خود دارید، کافی است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی شرکت آسیاتک

آسیاتک به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ICT با سابقه‌ای به مدت 20 سال است که توانسته در این مدت به مشتریان خود خدمات خوبی ارائه کند. این شرکت که خود را برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور می‌داند، توانسته به خوبی بخش بزرگی از سهم بازار اینترنتی را به خود اختصاص دهد.

خدمات اینترنتی متنوعی از جمله اینترنت ADSL ، TD-LTE ، اینترنت بی سیم اشتراکی و سایر خدمات آنلاین توسط این اپراتور پشتیبانی می‌شود.

[node:title] 

نحوه شارژ adsl آسیاتک (اینترنت بر روی تلفن ثابت)

روش‌های مختلفی برای شارژ ADSL آسیاتک وجود دارد. در این راهنما سه راهکار برای شارژ بسته‌های اینترنتی بر خط این شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به علاقه خود از هر یک از این سه روش برای خرید بسته‌های آسیاتک اقدام کنید:

• روش1: از طریق سایت اینترنتی آسیاتک

اولین و بهترین روش برای شارژ بسته‌های بر خط شرکت آسیاتک، مراجعه به سایت این شرکت و طی کردن فرآیند شارژ است. برای این کار پس از وارد شدن به سایت آسیاتک به آدرس اینترنتی https://www.asiatech.ir باید وارد پنل کاربری خود شوید.
برای این کار می‌توانید از منوی بالای صفحه، گزینه‌ی پنل مشترکین را انتخاب کنید. سپس به صفحه خدمات اینترنتی این شرکت منتقل خواهید شد. در این صفحه باید با کلیک روی دکمه‌ی ورود به حساب، به صفحه لاگین منتقل شوید. در انتها برای شارژ ADSL کافی است تا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، ابتدا داخل پنل کاربری خود شده و بسته مدنظر را خریداری کنید تا اینترنت شما شارژ شود.

• روش2: از طریق شماره تماس 1544

دومین روش برای شارژ اینترنت پر سرعت تلفن‌های ثابت آسیاتک، تماس با شماره تلفن‌های مربوطه و طی کردن پروسه شارژ اینترنت است. 
روند این کار بسیار ساده است. ابتدا از طریق تلفن‌های ثابت با شماره 1544 تماس حاصل فرمایید. سپس باید با شماره گیری داخلی 1، اینترنت خود را شارژ نمایید. دقت کنید که در طول مراحل خرید باید شماره تلفن خود را به همراه کد استان خود وارد کنید. این شماره تلفن باید مربوط به خطی باشد که قصد فعالسازی اینترنت ADSL روی آن را دارید.

• روش3: از طریق مراجعه به نمایندگی

در صورتی که مشکلی در نحوه شارژ ADSL آسیاتک با دو روش قبلی داشته باشید، می‌توانید از این روش نیز اینترنت خود را شارژ نمایید. برای این کار کافی است به نمایندگی خرید سرویس خود مراجعه کنید و نسبت به شارژ اینترنت خود اقدامات لازم را به عمل آورید.

چه زمانی باید اینترنت خود را شارژ کنیم؟

چنانچه از مشتریان سرویس‌های آسیاتک هستید، باید پس از اتمام حجم سرویس‌های خود اقدام به تمدید یا خرید شارژ برای استفاده مجدد از اینترنت این شرکت کنید. جالب است بدانید که این شرکت پس از پایان حجم بسته‌های شما، سرعت اینترنت‌تان را به 128 کیلوبایت کاهش خواهد داد و طبیعتا امکان فعالیت در بستر وب تا حدود زیادی غیر ممکن خواهد شد. بنابراین در هنگام اتمام یا انقضای حجم بسته‌های خود باید هر چه سریع تر جهت شارژ ADSL خود اقدام کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

شارژ وای‌فای

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.