مشکلات کارکنان نزاجا با سامانه سپهر پیگیری میشود
بهمنظور تسریع و تسهیل امور کارکنان نزاجا و برای بیان مشکلات و دغدغههای خود، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است که بهصورت آنلاین و ۲۴ ساعته در خدمت نیروها و کارکنان این بخش خواهد بود.
به گزارش سیتنا، به تعداد معاونتهایی که در نیروی زمینی است، اپراتورهایی بهصورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع میدهند، پاسخ را احصاء میکنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار میدهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.
راه اندازی این سامانه در راستای پاسخگویی هرچه سریعتر به درخواستهای کارکنان نزاجا بصورت شبانه روزی است.
کلیه درخواست ها و مشکلاتی که توسط کارکنان به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله می گردد.
نحوهی پاسخگویی به شرح زیر میباشد:
- کارشناسان معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات می باشند. تلفن تماس ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱ میباشد.
- بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد. بدین منظور درخواست خود را به همراه کد ملی و مشخصات کامل، به شماره ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶ ارسال کنید.
- در صورت نیاز میتوانید با شمارهگیری ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵، با ذکر مشخصات کامل و کد ملی درخواست یا سوال خود را به صورت صوتی مطرح نمایید.
به منظور پیگیری درخواستهای خود به نکات زیر توجه فرمائید:
جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
جهت رسیدگی به درخواستهای ثبت شدهی خود، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.
انتهای پیام
دیدگاهها
قبلا در گوگل و فایر فاکس سامانه سپهر آجا مینوشتی سریع یه صفحه ای باز می شد خواسته ات را مینوشتی و بعد هم نتیجه رو میتونستی از همان جا پیگیری کنی
اما متاسفانه الان مینویسم سامانه سپهر آجا اون صفحه رو نمیاره
مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید ممنون .
ومن التوفیق
افزودن دیدگاه جدید