کدخبر :258197 پرینت
25 خرداد 1400 - 14:49

سردبیر روزنامه الشرق قطر: آذری جهرمی نماد استقلال اقتصاد دیجیتال است

سردبیر روزنامه الشرق قطر پیرامون مصاحبه‌ با آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، نوشت: جهرمی و یاران جوان او، امروز انقلابی دیجیتال در رویارویی با حملات سایبری که ایران دستخوش آن‌ها می‌شود را رهبری می‌کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، طه حسین سردبیر روزنامه الشرق درباره مصاحبه با محمدجواد آذری جهرمی نوشت: «در گفت‌وگوی ویژه‌ای که با وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران داشتم، برای من روشن شد که ایران زاینده است».

وی ادامه داد: «در [شخصیت] وزیر، آذری جهرمی، شخصیت مصدق و استمرار همان اندیشه ردکننده سوء‌استفاده غرب با آرمان استقلال کشورش را یافتم؛ و همچنان که مصدق استقلال نفتی را ندا می‌داد، او نماد استقلال اقتصاد دیجیتال است؛ و اگر انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ سیاست را زیر و زبر کرد، جهرمی و یاران جوان او امروز انقلابی دیجیتال در رویارویی با حملات سایبری که ایران دستخوش آن‌ها می‌شود را رهبری می‌کنند؛ و نیز بشارت‌هایی از دستاوردهای سپر دیجیتال وجود دارد که جهرمی راجع به آن‌ها در گفت‌و‌گوی خود با روزنامه شرق‌ (قطری) سخن گفت».

[node:title]

گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر خود به قطر که بخش خصوصی نیز وی را همراهی می‌کرد با نخست وزیر این کشور و همتای قطری خود، دیدار و گفتگو کرد.

آذری جهرمی در پایان سفر به دوحه تأکید کرد که در جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال ایران تنها نخواهد بود و ایرانی‌ها نقش فعالی در این دوره از مسابقات خواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.