مدیرعامل آسیاتک: اختلال اخیر پلتفرم ابری ابرآروان ارتباطی با سرویسهای دیتاسنتر و ابری آسیاتک ندارد
به دنبال حملهی هکری اخیر به زیرساخت پردازش ابری آروان در آسیاتک، مدیرعامل آسیاتک گفت: مشکلی که برای شرکت ابرآروان پیش آمده در نگهداری سرویسهای پلتفرم ابری ابرآروان است که در دیتاسنتر آسیاتک نگهداری میشود و ارتباطی با سرویسهای دیتاسنتر و ابری آسیاتک ندارد.
محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا، گفت: آسیاتک سرویس های مختلفی از جمله سرویس زیرساخت دیتاسنتر و سرویس خدمات ابری دارد. مشکلی که برای شرکت ابرآروان پیش آمده در نگهداری سرویسهای پلتفرم ابری ابرآروان بوده که در دیتاسنتر آسیاتک نگهداری میشود.
وی ادامه داد: همزمان چندهزار پلتفرم و سایت دیگر هم در دیتاسنترهای آسیاتک نگهداری می شوند. سرویسهای آسیاتک هم برای ابرآروان و هم برای چندهزار مجموعه دیگر وصل هستند و مشکلی ندارند. خود ابرآروان با مشکلی مواجه شده است که ارتباطی با مجموعه آسیاتک ندارد. هم اکنون هم خدمات ابری آسیاتک فعال و در حال ارائه خدمت است و با مشکلی مواجه نشده و هم خدمات زیرساختی دیتاسنترهای آسیاتک در حال فعالیت بوده و با خللی مواجه نشده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید