کدخبر :252657 پرینت
03 دی 1399 - 15:52

پیشنهادات تدوین شده ذیل طرح "یزد؛ پایلوت اقتصاد دانش بنیان" ارائه شد

نشست فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی اقدامات و فعالیت ها، برنامه ها، مسائل و ظرفیت های یزد در این حوزه برگزار شد و برنامه‌های اولویت دار این استان و پیشنهادات تدوین شده ذیل طرح "یزد؛ پایلوت اقتصاد دانش بنیان" ارائه شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، نشست فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی با حضور دهنوی، رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، طالبی، استاندار یزد، نمایندگان این استان در مجلس، دکتر وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و مسوولانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

طالبی پس از برگزاری این نشست و با اشاره به گزارش های ارائه شده در خصوص برنامه ها و اقدامات استان به منظور استقرار اقتصاد دانش بنیان و نظام نوآوری و فناوری، عنوان کرد: در این نشست برنامه های اولویت دار استان و پیشنهادات تدوین شده ذیل طرح "یزد؛ پایلوت اقتصاد دانش بنیان" ارائه گردید که با استقبال رئیس و اعضای فراکسیون مواجه شد.

وی افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد پیشنهادات استان به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و از ظرفیت بررسی مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۰، برای تحقق آنها بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: با کمک کمیسیون های تلفیق و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اعتبارات لازم برای اجرای برخی طرح های استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان تامین می شود.

استاندار یزد در انتها با اشاره به اخذ مصوباتی در خصوص اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری و کمک به فعالیت های دانشگاه های استان در حوزه‌ی نوآوری و فناوری عنوان کرد: بر اساس این مصوبات مقرر شد با حمایت دستگاه های ملی و صندوق پژوهش و نوآوری کشور، موارد فوق پیگیری و محقق شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.