پشتپرده ورود خواننده لسآنجلسی به سایتهای شرط بندی
با افزایش تبلیغات سایتهای شرط بندی در فضای مجازی و جنجال جدید خواننده لس آنجلسی، گزارشی از پشت پرده گردانندگان این سایتها تهیه شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما هم تبلیغات سایتهای شرط بندی و بازیهای آنلاین را در صفحات مجازی بازیگران، خوانندگان و افراد نه چندان معروف دیده باشید.
افراد مشهور که خارج از کشور زندگی میکنند با شهرتی که از راههای مختلف به دست آورده اند، بعد از جلب اعتماد مخاطبین خود و رسیدن تعداد فالوئرهایشان به چندین هزار نفر کم کم شروع به تبلیغات سایت شرط بندی و بازیهای آنلاین میکنند. این سایت ها که با نام «بت» هم شناخته میشوند سایتهایی هستند که عملا از کاربر کلاهبرداری کرده و هیچ سودی برای او ندارند و فقط فرد را معتاد به قمار میکنند.
این به اصطلاح سلبریتی ها، با نمایش دادن سبک زندگی لاکچری، ماشین و خانههای گران قیمت و بیان اینکه امکانات حاضر را از شرط بندی در این سایتها به دست آورده اند، مخاطب را به سمت رفتن و سرمایه گذاری در این سایتها هدایت میکنند. حتی فیلترینگ این سایتها هم تاثیری در حضور و استفاده مردم از این قمارخانهها ندارد و سایتهای مذکور مدام راه جایگزین برای دور زدن فیلتر را به کاربران میگویند و هرطور شده از آنها میخواهند در این سایتها ثبت نام کنند.
وقت آن است که درباره این سایتها فرهنگ سازی شده و به مردم آگاهی داده شود که باید در مقابل این تبلیغات چه واکنشی داشته باشند.
در این میان کشور ترکیه حیاط خلوت خوبی برای خوانندههای دست چندم موسیقی شده که در ایران مخاطبی نداشتند و حالا با فریب مخاطب با چالشهای جنسی و نمایش دادن سبک زندگی لاکچری خود مخاطب جذب میکنند و یا افرادی هستند که بدون هیچ هنری و صرفا به دلیل به نمایش گذاشتن ظاهر خود و ایجاد جذابیتهای بصری برای مخاطب او را به سمت خود جذب کرده، اعتماد سازی میکنند و مدتی بعد شروع به تبلیغ سایتهای شرط بندی میکنند.
گردانندگان دیگر سایتهای قمار، دخترانی هستند که هیچ هنری ندارند و فقط با به اشتراک گذاشتن تصاویر مستهجن از خود سعی در جذب مخاطب دارند که متاسفانه موفق هم هستند و دست کم دو تا سه میلیون فالوئر دارند. این افراد هم بعد از جلب اعتماد مخاطب شروع به تبلیغات سایتهای خود میکنند و ادعا دارند اگر الان ثروتمند هستند و خانه و ماشین خوب دارند در نتیجه بازی در این سایتها بوده است.
هربار که این به اصطلاح شاخهای مجازی میفهمند که مردم دستشان را خوانده اند و مخاطبانشان ریزش کرده جنجال تازهای راه میاندازند. یکبار با ازدواجی صوری با خوانندهای که تازه به ترکیه رفته، یکبار با خبر نامزدی با عروس سفیر سابق و بار دیگر با برپایی چالشهای جنسی تهوع آور.
در اقدامی دیگر گردانندگان اصلی سایتهای قمار دست روی هنرمندانی گذاشتند که چهره شان برای مخاطب آشنا است، محبوبیت دارند و مخاطب به آنها اعتماد دارد. این سایتها حتی به صورت علنی در موزیک ویدئوهای خوانندگان خارج نشین نیز تبلیغ میشوند. از ریحانه پارسا تا مهراد جم و حالا خواننده لس آنجلسی شادمهر عقیلی.
با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن کنسرتها و خالی شدن جیب هنرمندان و خوانندگان، تبلیغات سایتهای شرط بندی بیشتر شد. خوانندگانی که حالا از حمایت مخاطب کمتر از قبل برخوردارند شروع به جذب مخاطب با تبلیغ و راه اندازی قمارخانههای اینترنتی میکنند تا بتوانند در درجه اول پول در بیاورند و همینطور محبوبیت خودشان را نزد طرفداران حفظ کنند. چیزی که برای شادمهر، اما نتیجه عکس داشت.
در این سایتهای شرط بندی روی همه چیز قمار میکنند. از شرط بندی روی فوتبال گرفته تا انتخابات آمریکا، بازیهای کازینویی، تعداد فوتیهای کرونا و حتی واکسن کرونا.
این روزها که کرونا تمامی فعالیتهای روزمره مردم دنیا را مختل کرده و همه به نوعی برای انجام کارهایشان مجبور به استفاده از اینترنت هستند، بستر مناسبی برای رشد قارچ گونه این افراد و این مدل فعالیتها بیشتر شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید